Thj0r-Gje Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Heisann kort og greit spørsmål. Jeg har en 2000W 12" sub , som jeg nå har koblet på en 4 kanalers 1000w forsterker, den er koble på kanal 4 og 3 (det står hvor den skal bridges). Er det no mulighet for å få kobla sånn at jeg får utnytta hele forsterkeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Ikke med mindre du har mer enn én spole på basselementet nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Heisann kort og greit spørsmål. Jeg har en 2000W 12" sub , som jeg nå har koblet på en 4 kanalers 1000w forsterker, den er koble på kanal 4 og 3 (det står hvor den skal bridges). Er det no mulighet for å få kobla sånn at jeg får utnytta hele forsterkeren? det var da voldsom til effekter .... Har det skjedd SÅ mye det siste året. Jeg husker folk snakka om 200W og 100W når dem skulle ha sub på 4 kanalere. men forøvrig, så ved brokbbling, så er det 3-4 kanalene som blir vanligvis blir brukt, eks + på kanal 3 og - på kanal 4 se forøvrig etter brokoblings knapp da noen har dette også. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Hehe, HVILKEN sub er det snakk? og hvilken forsterker? NEI, du kan ikke bruke alle 4 utgangene på en sub med 1 spole ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg