DatDude Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Hei. etter at jeg hadde allerede lagt alle diverse kabler for å montere forsterkerne mine i bilen viste det seg at der ikke er remote kabel på noen av signalkablene mine. lurer derfor på om jeg må uansett legge ny remote kabel eller om det er en annen fin måte å fikse det på? lurer også på om jeg da kan bruge en høytaler kabel jeg har liggende som remote kabel til mine 2 forsterkere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Hei. etter at jeg hadde allerede lagt alle diverse kabler for å montere forsterkerne mine i bilen viste det seg at der ikke er remote kabel på noen av signalkablene mine. lurer derfor på om jeg må uansett legge ny remote kabel eller om det er en annen fin måte å fikse det på? lurer også på om jeg da kan bruge en høytaler kabel jeg har liggende som remote kabel til mine 2 forsterkere? Du kan bruke hvilken som helst kabel som remote :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DatDude Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 hehe, ja det var det jeg og fant ut etterhvert:P takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg