saftus Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Hei! Først og fremst må jeg beklage skittent motorrom på min Audi 100, 2.3E - c4 91- modell! :P Bilde: http://imageupload.com/~imageupl/show.php/121272_IMG2011copyLarge.jpg.html Jeg sliter med at bremseveska lekker ut under bremsevesketanken, som dere kan se på bildet. Dette tyder vel på at pakningene er slitne. Det jeg lurte på, er om jeg kan bytte ut kun pakningene, eller må jeg bytte ut hele sylinderen? Eller må jeg også bytte ut den runding bak også? (Hva er den egentlig?) Jeg regner med denne sylinderen som står under tanken er bremsekraftforsterkeren? (Ikke heng meg for dumme spørsmål:P ) Gi meg gjerne en prisantydning på delene man må bytte også : ) Håper på svar. Mvh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saftus Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Ingen som vet noe om dette? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Progress Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 den store store rundingen som står bak er bremsekraftforsterkeren.. men du kan prøve å plukke av tanken så kansje du greier og se på hvordan pakninger osv ser ut, eventuelt ta den med til en audi forhandler og høre om det går ann og bestilt nye pakninger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Det er to plugger/pakninger der du har tegnet inn de to pilene på bildet ditt. 4A0 611 817 Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saftus Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Takk for delenummer! Nå er jeg hvertfall et stykke på vei :) Mvh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg