mikki1211 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Jeg lurer på om jeg kan plassere basshøytalerne mine rundt omrking der de røde runingene er på bildene nedenfor, eller skal jeg plassere de mot seteryggen(der forsterkerne mine ligger)? blir det noe forskjell isåfall hva da? jeg har foresten 2stk av disse: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=2307 [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Det går nok helt fint å plassere de bak i skjermene. Her har du en fin guide hvis du satser på glassfiber. Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikki1211 Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 ok, tusen takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Bare pass på at du får sånn nogelunde riktig volum på plassen bak elementet så blir det nok bra skal du se. Men myyye jobb da:P Lykke til i allefall.:-) Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg