Masus Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 dein e grei:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 d begynner å ta seg opp bra med Volvo igjen her ja.:) Hva tror dere om cannadalykter(de doble runde) og helsnute. Har hatt d liggende lenge, kunne vært arti å prøvd. Blir litt annerledes enn alle de andre liksom.. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 d begynner å ta seg opp bra med Volvo igjen her ja.:) Hva tror dere om cannadalykter(de doble runde) og helsnute. Har hatt d liggende lenge, kunne vært arti å prøvd. Blir litt annerledes enn alle de andre liksom.. Bare å montere de å se, blir det bra hadde det vært rått :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Jeg tror d kunne blitt kjempetøft, hadde blitt nesten som den på bildet da, bare med runde lys istedet for firkanta. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Jeg tror d kunne blitt kjempetøft, hadde blitt nesten som den på bildet da, bare med runde lys istedet for firkanta. Den va jo skam tøff :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 hei, den ligner jo litt på min den der.. Når jeg kjøpte min: Min nå: Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 hei, den ligner jo litt på min den der.. Når jeg kjøpte min: Min nå: Du ser mersom forskjell fra før og nå! greit strøken bil du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Du ser mersom forskjell fra før og nå! greit strøken bil du har! Men legg merke til at man aldri får bilder av passasjersiden!? haha Men Topic:) Så brukbar ut denne :) Tøft med eldre 242! Behold gjerne de runde lyktene, og bare senk den myye! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Men legg merke til at man aldri får bilder av passasjersiden!? haha Men Topic:) Så brukbar ut denne :) Tøft med eldre 242! Behold gjerne de runde lyktene, og bare senk den myye! :D Hva som er med passasjersiden da? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 DaButcher: Lignet bra disse to ja, tøff bilen din ja.:) Men min blir nok omlakkert etterhvert. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Hva som er med passasjersiden da? :cool: Bilen er langt fra strøken, men strøken langt fra ;) Har en fæl bulk på h.s. bakskjerm, samt lakken min virker som den er radioaktiv.. Eller, virker som de ikk ehar klarlakket den. Har også litt bobler i lakken, samt rust i reservehjulsbrønner :P Bilen min blir neppe strøken med det første, men det er jo pga. hver gang je har peng til å få lakket den og gjort noe, så ryker et eller annet :S t.d., i fjor røk motoren, så i år blir alle pengene brukt på twinturbo motoren, forhåpentligvis også manuellkasse. Jeg skal ikke si: lakker neste år, pga. om jeg sier det, så ryker feks. tven min, pc'en, etc. :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Grattis me "ny" bil da=) Får ha et lite volvotreff på verdal vi da=):P Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 gratulerer! Blir nok en tøff 242 dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Takktakk! :) Må vel handle inn litt slipepapir og spakkel til uken. Huff.. er så utrolig tungt å komme seg igang med grunnarbeid, men må vel bare hive seg rundt å begynne, ellers skjer d jo ikke stort.. :) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Du so reiste me dan dao??? Fann annonsa og såg grei ut, fekk litt lyst på 242 her om dagen. Menmen, du faor laga nåke fint ao dan! USA fronten lika eg ikkje heilt, tykkje da ser litt dumt ut i forhold te dei runde løktene, men det er vel ein smakssak... Lykke te vidare! Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg