Grev1 Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 mener å ha lest et sted her at disse ikke er like!? Men passer de omhverandre? Har en billig 3'er frontfanger for hånden som jeg tenkte å bruke på vento'n. Så vidt jeg vet, så er jo disse stort sett like i fronten foruten om panser, lykter og grill. Men målene på fronten ellers er vel like? Edit: Det jeg leste var at gti/vr6 leppene ikke var like på g3 vs vento, derfor lurer jeg på om fangerne passer omhverandre. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Er ikke bare leppene som er forskjellige, Golfen har seks riller i luftinntaket mens Vento har fire. Passer åpenbart ikke bak, men skal passe foran. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Jaok.. Ja bak er vel innlysende:P hehe. Men da satser jeg på at den passer da. Så kjøper jeg leppa til golfen, så bør det bli gull:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilddog Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 front fangerne passer om hverandre.. har selv vento fanger på golfen min. (grunnet knust orginal) og gti leppa passer på hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg