jimmen Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 som topic, har fått en anelse om hvor jeg skal kjøre strømkabel igjennom torpedoveggen! under batteriboksen var det vist en som sa her på forumet. men, resten av veien + audiokabler er jeg litt usikker på hvor jeg kan legge det så det blir skjult. tips? må jeg ut med baksetene for å tre igjennom? edit : batteriet er framme.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 som topic, har fått en anelse om hvor jeg skal kjøre strømkabel igjennom torpedoveggen! under batteriboksen var det vist en som sa her på forumet. men, resten av veien + audiokabler er jeg litt usikker på hvor jeg kan legge det så det blir skjult. tips? må jeg ut med baksetene for å tre igjennom? edit : batteriet er framme.. Ja, ta ut batteri kassa så har du et ledig hull der. audiokabler legger du på andre siden. gjennom til baksete legger du igjennom baksete. da blir det mest mulig skjult Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg