wanna-b Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Hei. Inntil jeg får byttet bremseklosser så sliter jeg med bremsestøv på felgene som sitter altfor godt. Det meste går av med felgrens og litt gnikking, men.. På murvegger så sprayer man på en slags voks, slik at når taggerne tagger oppå voksen, så kan man bare spraye på varmt vann etterpå for å løse opp voksen og taggingen renner av samtidig. Finnes det noe lignende produkt i bilpleie verdenen? Altså noe på sprayflaske jeg kan spraye på felgene fort og enkelt etter hver vask? jeg akter IKKE å ta av felgene og polere dem på baksiden av eikene hver gang jeg vasker bilen :) Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 P21S felgvoks er jeg fornøyd med. Finnes på S100.no. Den er på sprayflaske. Ellers har Swissvax Autobahn felgvoks fått mye skryt...Den finnes på scandicshine.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo på 2000 hester Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 tynner er bra og du kan helle restene på tanken.:worshipbm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 tynner er bra og du kan helle restene på tanken.:worshipbm: Dust...... Lurer på dette selv, er alldtid vanskelig å få framfelgene helt rene. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Dust...... Lurer på dette selv, er alldtid vanskelig å få framfelgene helt rene. Vis litt respekt for karen da, han har tross alt volvo med 2000 hester og ett innlegg ;) Takk for tipset om felgvoksen! Se hva ennet jeg afnt på den siden P21S Felgbeskytter på http://www.s100.no/nettbutikk/commerce.cgi?cart_id=5335975.5278&product=P21S_Felg_annet Det virket jo som akkurat det jeg ønsket meg:) Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Har en god del skruer på mine felger, Fungerer denne felgvoksen bra på slike felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Den fungerer sikkert likt på alle felger Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Bruk crompolish til fangere og sånn. brukte dette på phoenix felger og de ble mye bedre:worshipnissan :worshipnissan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 P21s felgvoksen er en bra "kjappis" voks til felgene, blankt og glatt av den.. Autobahn voksen til Swissvax er kanon, men "litt" mere jobb, men i mine øyne er den verdt det....blank og glatt og holder bra også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg