Gå til innhold

Førstebil


johnsen90

Anbefalte innlegg

Heisann:D

 

Jeg vurderer å kjøpe meg en Ford Focus 2000modell som første bil.

Har allerede vært å tittet på noen:D

Er focus en bil å anbefalle?

 

Er det noen enkle ting som jeg kan gjøre for å få den til å se litt stiligere ut? ;D

 

Også lurte jeg på en ting til. Fikk anlegg for litt siden. En stor basskasse også audiobank forsterker. MEn så ser jeg at org spilleren er stor og fæl:P Er det mulig å koble til vanlig mp3 spiller her?:D

 

Takker for alle svar, hvis det kommer noen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan absolutt anbefale Ford Focus, jeg eier min andre Focus og kunne ikke vært mere fornøyd :)

 

Hadde 1999 model men solgte den og nå har jeg en 2003 model:D

 

Masse smått du kan gjøre for og få den til og bli litt "tøffere" men jeg anbefaler deg og skaffe en først så ha den et par dager så finne ut selv hva du vil gjøre ;)

 

Jeg har modda min med masse småtterier, på vei opp i større skala nå etterhvert :) så bare spørre så skal jeg hjelpe så godt jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører en 2001 mod stasjonsvogn. Og må si jeg er utrolig fornøyd med den. kjøreegenskaper og hele pakka. Når det gjelder anlegg så har jeg byttet ut cd-spilleren, alle høyttalerne i dørene,( men skal bytte til noen enda bedre. siden jeg må ut med basskassa), og har 2 firkanta mds 12" i bagasjen, må dessverre ut pga barn nr 2. Og da større vogn.

 

Hvis du skal bytte spilleren. blir det et hull der. Da kan du enten gjøre som jeg har planer om. Å ha en skjerm som kommer ut fra hullet. Eller så kan du kjøpe et deksel som dekker hullet. Jeg har et slikt deksel du kan få for et par hundre kr.

 

Men bare slik at du er obs på det. Så funker ikke ratt-fjernkontrollen på så mange spillere. Men dette er kanskje ikke så nøye.

 

Når det gjelder ting for å få den til å se litt tøffere ut.. Bytt ut de oransje blinklysa! Dette gjør stoor forskjell på bilen. seff felger.. og soting, nye lykter.

 

Du kan se hva jeg har kjøpt her:

http://www.bilforumet.no/focus/80391-focuser-p-forumet-3.html#post2203477

 

Har fått blinklysa. men hovedlyktene og baklyktene ankommer postkontoret om få dager. dessverre ikke noe bilde av bilen enda. Men skal ta neste gang jeg har vaska den :)

VW Polo 1,3 1986 RIP, Ford Focus 1,6 2001 RIP, Mazda 323 1,6 1990 Solgt

Ford Mondeo 2,0 TdCI 2005

Ford Focus 1,6 2001, Solgt

Ford Galaxy 2,0 TDCi 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en focus er absolutt og anbefale.. vært lite tull med bilen min.. veldig fornøyd med den.. kjøre komforten er toppers og det er liksom ikke så veldig mye du trenger og gjøre for at den blir helt ok... senk den og få på litt større dekk...hvis du skal starte litt forsiktig.. men pass på når du skal senke den... for all del ta med den på forstillingskontroll.. jeg gikk på en smell ifjor når jeg kjøpte nye dekk. slitt etter noen måneder.. tok den med og fikk den sjekket.. og da hadde forstillinga mi vært ganske så sjev, og det på grunn av senkesettet..

 

jeg har mp3 utgang til min spiller.. er ikke så vanskelig å få montert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okeii:D Tusen takk for alle svar.

 

Noen som har noen bilder av "styla" focuser slik at jeg kan få noe ideer? ;D

 

Men hvis jeg bare kjøper en sånn en: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=2140

 

Da trengs det ikke noe modding eller noe? :D

 

Ikke noe annet enn en iso kontakt. men du kan få den jeg har billig. bruker den ikke lenger. bare brukt et par mnd. 150 inkl frakt?

VW Polo 1,3 1986 RIP, Ford Focus 1,6 2001 RIP, Mazda 323 1,6 1990 Solgt

Ford Mondeo 2,0 TdCI 2005

Ford Focus 1,6 2001, Solgt

Ford Galaxy 2,0 TDCi 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår