Mariooos Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Hei. Har nettopp handla meg nye felger:) dem ble frakta fra utlandet og på montert dekk. ready to go egentlig. Men når jeg pakka ut felgene fra embalasjen så stussa jeg sykt på at det lå løse "lodd" på bakssiden av felgene. Så var det noen som var klistra fast.. va innihelvette mye av dem også til hver felg. Hva gjør jeg nå? Tørr ikke sette dem på bilen enda før jeg er sikker på om det kan være kast i dem eller ei... Er det noe dekk verksted kan ordne opp i ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Hvilket som helst dekkverksted eller en bensinstasjon med avbalanseringsmaskin kan ordne dette :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariooos Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 det var det jeg trodde .. ohh nice .. :) da blir d lågt åg bredt te helga :D yahoo :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg