Ghost. Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 trenger litt hjelp , Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Flekk ut hva du skal oversette. http://translate.google.no/translate_t?sl=de&tl=no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Kan noe.. PM meg så skal jeg se. Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Hallo sobalt das geld da ist schicke ich die felgen Raus ok Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonny N Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Hallo sobalt das geld da ist schicke ich die felgen Raus ok Så snart han har pengene, sender han felgene. Siter '02 Ford Mondeo ST220 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Flekk ut hva du skal oversette. http://translate.google.no/translate_t?sl=de&tl=no google oversettelse: Hei sobalt pengene er fordi jeg sende ut felgen ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Men nå skal det jo også sies det at så ingen free translators fungerer helt 100% :) Man kan ende opp med og få mange artige resultater etterhvert. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg