Gå til innhold

Service på merkeverksted og chipping

Ranger emnet


iexil

Anbefalte innlegg

Jeg skal til å chippe A4'en min nå, og lurer litt på dette med service og mobilitetsgaranti. Hvis bilen er chippet, vil det kunne føre til at de ikke gir videre mobilitetsgaranti? Er det da verdt å utføre servicen på (betraktelig dyrere) merkeverksted?

 

Bilen er av 03-mod, har gått ca 120k og er meget velholdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

du har fortsatt mobilitetsgaranti men ikke på motorstyrenheten om de mistenker om det er det som er feilen..

 

har jobbet på audi å det var ofte vi fikk inn audier som måtte bytte motorstyreenhet pga chipping... å det er det selvfølgelig ikke garanti på..

Mvh

Thomas Holmedal

Jeg søker firkantede lykter,

grill og lyktefester til en Dodge Ram B250

send mail på twh@live.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har fortsatt mobilitetsgaranti men ikke på motorstyrenheten om de mistenker om det er det som er feilen..

 

har jobbet på audi å det var ofte vi fikk inn audier som måtte bytte motorstyreenhet pga chipping... å det er det selvfølgelig ikke garanti på..

 

Betyr dette at dere hadde byttet f.eks turbo gratis på en chippet bil som har mobilitetsgaranti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr dette at dere hadde byttet f.eks turbo gratis på en chippet bil som har mobilitetsgaranti?

 

Mobilitetsgarantien dekker kun frakt av bil til verksted og evnt. leiebil/hotell.

Kostnadene til reparasjon må du betale selv, med mindre bilen er innenfor garantitid e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilitetsgarantien dekker kun frakt av bil til verksted og evnt. leiebil/hotell.

Kostnadene til reparasjon må du betale selv, med mindre bilen er innenfor garantitid e.l.

 

var det som var poenget mitt.

la oss si du er innen garantitiden da. får du dekket f.eks. turbo om de ser bilen din er chippet var spørsmålet mitt altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår