Gå til innhold

Trenger nytt panser og fanger!

Ranger emnet


hc_TK

Anbefalte innlegg

Da var jeg så uheldig at det var en unge som har klart å sykle rett inn i min parkerte bil! :O

Så da tenkte jeg kanskje og bytte til facelift fanger og panser, når det først blir dyrt liksom.. (14000)

Så hvis jeg får tak i et billig panser og fanger, så kan jeg vel få audi til å lakkere og montere det, men sliter litt med å finne dette. Hvis noen er VACN medlem, så hadde jeg blitt veldig glad for mailen til han karen her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=111187&highlight=a3+8p

 

Eller hvis noen vet om et bra sted å handle billig panser og fanger, så rop ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Ja, det vil jeg tro. :)

Skal ikke si det med 100% sikkerhet, men det ser nå bra ut. :)

 

Har gitt ett pip til han på VACN om at du er interessert. :-9

har gjort det, men trenger fortsatt panser. Har prøvd å kontakte flere steder i sverige for å få de til å ta hele jobben, men de skjønner jo ikke bæret! :deng

Så lånte jeg bort bilen og fått bulk i bakfangeren, så tror jeg skal skifte til s-line bakfanger og.

Men tror kanskje jeg skal få sendt bilen til tyskland å få gjort hele skiten der. de er vel litt mer hjelpsomme enn svensker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde gått fint å få kjøpt facelift deler og få det lakkert i tyskland og montert dette selv, bare jeg kunne få et konkret svar på om det passer rett på eller ikke. Er liksom ingen som vet dette helt! Dette gjelder da nye s-line bakfanger, facelift panser og frontfager og muligens s3 sideskjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår