Ja__9 Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Hei! Jeg har en Ford Sierra 2.9i som ikke vil gå som den skal. Har byttet: alle følere (lamda x2, Temp, luftmengemåler, etc etc) skiftet deler av tenningssystem (plugger, tennkabler) Den veksler mellom å skyte luftkuler og at det bare siger varme ut fra eksosen. I eksosen høres den ut som de gamle båt motorene (poff poff poff) Vil ikke gå fint på tomgang (høres ut som den skal kveles og gir selv gass opp til 2000o/min hvert 2. min ca) nykker ved pådrag fra 1500 og opp til 3000 fra 3000 og opp tar den ut som om man skulle tro det var en turbo som satte igang.. :) Hovedspørmål: Har 4 hjerner liggende med forskjellige nr, men hvilken hjerne hører orginalt til denne bilen? Det som står på hjernene jeg har liggenede: 0 GHB - 12a650--hb 90gb-12a650--hb 90gb-12a650-ba 86ghb-12a650-m4a Store forskjeller på disse eller er det bare å prøve seg frem? :ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Er ikke bare en feil på register-timinga da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Er ikke bare en feil på register-timinga da? jaha, er dette noe som pleier å skje? Hvordan sjer dette og hvordan ordnes det?? Motor gått 140.000 til opplysning :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg