Gå til innhold

forsikre veteranbil, hvor??

Ranger emnet


Kolbotn

Anbefalte innlegg

Som titlen sier så skal jeg forsikre min nyervervede veteranbil, og da lurer jeg på hvilket selskap som er greiest å gjøre det hos, da gjensidige som er mitt vanlige selskap er litt for vanskelige...

(Jeg vet at det er en tråd med omtrent samme innholdet på forumet fra før av, men denne stammer fra 2005 og informasjonen er muligens ikke lenger korrekt)

 

bilen er for øvrig en 1971 Datsun 1200 DeLux 2Dr Sedan,

har gått 65000 og er så godt som rustfri.

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og takk for raskt svar, hva er kriteriene de har der? Jeg har noen små planer på forandringer på nemlig: Senking, Old school Jdm Look.

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsikret tidligere min Triumph Spitfire i Gjensidige. Dette var en såkalt "avtalt verdi"-forsikring, dvs jeg og deres takstmann ble enige om verdien på min bil, deretter betalte jeg 1% av den avtalte verdien i året for full kasko og tyveri. (personskade på ca 250 kom i tillegg).

 

Kanskje det er din lokale agent som er vanskelig?

Ian

1998 Range Rover 4,6HSE,

1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S

1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt

1956 Land Rover 86"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er din lokale agent som er vanskelig?

Det jeg fikk beskjed om er at gjensidige er veldig strenge på veteranforsikringene sine, DVS: Bilen skal være helt orginal, ikke omlakkert E.L, og det er min en eller annen gang på 80tallet, derfor var det ikke mulig...

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår