phax. Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 25% moms og fortollingsgebyr på en hundrings (eller noe sånn ca) kommer i tillegg når man bestiller fra utlandet ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Angående r32 eksos + bakfanger.. Hvordan passer endepotta inn? Utvider r32 fangeren såpass at det blir plass til endepotta bak bensintanken? Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Da har jeg fått lakkert bremsekalipperene og bestilt nye felger / dekk. Bilder kommer når dekkene er på plass! Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Da var nye felger på plass! Bilen er litt skitten, men pytt pytt. Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Skal til å bestille meg resirkventil + luftfilter til helgen. Det jeg da lurer på, er hva slags luftfilter jeg bør gå for. Lurer igrunn på BSR sine, i og med at de kommer med komplett varmeskjold etc. En annen ting med disse filterene er jo at de er satt inn med olje, noe som mange sier kan ødelegge LMM. K&N har jo testet dette og kommet frem til at det skal veldig mye til for å ødelegge den. Så er det virkelig noen fare for dette? Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Skal til å bestille meg resirkventil + luftfilter til helgen.Det jeg da lurer på, er hva slags luftfilter jeg bør gå for. Lurer igrunn på BSR sine, i og med at de kommer med komplett varmeskjold etc. En annen ting med disse filterene er jo at de er satt inn med olje, noe som mange sier kan ødelegge LMM. K&N har jo testet dette og kommet frem til at det skal veldig mye til for å ødelegge den. Så er det virkelig noen fare for dette? Jeg har pipercross filterkit som er satt inn med olje, og jeg har ikke hatt noen problemer med luftmassemåleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Begynner å lure på om det bare er skremselspropaganda. Hadde K&N åpent filter på min gamle 3'er GTI, var på i 3-4 år. Hadde aldri noen problemer med det der heller. Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Får jo K&N kit nesten kasta etter deg på ebay da.. Får med varmeskjold og alt, og filteret er uten olje.. Mener det havnet på rundt 500kr ferdig hjem på døra:D TurboXS resirken er fin, justerbar og pen lyd;) Fin bil forresten! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 K&N filter er innsatt med olje :p Skal ha meg denne ventilen her ; http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=260301&product=FMDVSPLTR Bestemte meg for den ventilen før jeg kjøpte bilen, for å si det slik :p Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 K&N filter er innsatt med olje :p Okå. Da vet vel du det bedre enn meg, åssen mitt filter ser ut;) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 10. Do K&N air filters come pre-oiled or must they be oiled before using? Almost all K&N air filters come pre-oiled and ready to use. They are packaged in a clear cellophane wrapper with the words “Factory Pre-oiled – Ready To Install”. The filter oil we use is red. A new oiled filter will appear red-pink in color. Some crankcase vent air filters come unoiled, however, they come with a small packet of K&N filter oil so they can be oiled before use. There are also a limited number of filters with specialty uses which are not pre-oiled. These items will be clearly marked as unoiled. Using an unoiled K&N filter will greatly reduce the filter’s efficiency and void our product warranty on filters that come pre-oiled from the factory. If you receive a filter that is packaged in its cellophane wrapper and is unoiled, contact K&N’s Customer Support department at (800) 858-3333. http://www.knfilters.com/faq.htm#10 I tilfelle du lurte :p Men som sagt så har jo K&N utført tester som tilsier at de faktisk må dyppe LMM i oljen før den tar skade av det. I tillegg trengte de bare å rense den etterpå for å få den til å fungere igjen. 500 kr for et komplett K&N filter med varmeskjold og frakt kan jeg heller ikke tro er mulig Oo Fant noe på ebay, men det var uten varmeskjold, og kom på rundt 1000,- http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=110210658980 Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Greit. Da BEKLAGER jeg at jeg prøvde og hjelpe deg. JEG kjøpte K&N KIT, MED varmeskjold, UTEN olje, TIL Golf 4 GTI. FOR 500KR FERDIG LEVERT HJEM PÅ DØRA. Lykke til! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Hehe, ikke ta det ille opp. Jeg prøver bare å dekke alle muligheter. Skal man først modifisere, så er det greit å vite om alle mulighetene :> Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg