andyskog Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Tenkte å bruke binders for å ta diagnose på ene bilen min nå, men kor finner eg denne pluggen?? rekner med det er noen som vet kor denne er? Bilen er en 96 vectra 2,0. takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Dersom det er samme plugg om TECH instrumentet skal inn i, så ligger den pluggen mellom brekket og girstanga. Et lite deksel som du løfter opp. Eneste diagnoseplugg om jeg vet om ihvertfall. Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyskog Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Takker for svar, er nok denne ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg