keiko666 Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Hm, hadde vell ikke merket mye forskjell , men forskjell hadde det blitt. Og den går rååå godt av og være bare 2.4 nå også. Rundt 140 mener jeg og ha. hei jeg har en 1979 ascona b 2.0s med en 2.4 omega motor med ca 140 hk. hva må jeg gjøre for å få godkjent dette. ps jeg er ikke noe i nærheten av en kyndig bilmekaniker så en forklaring med teskje hadde hvert fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Først og fremst må du fikse 2,4 omega bremser. Resten skal vel gå fint tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Kan vel bruke frå Rekord 2,2i og, dei er godkjente for 150 hest. Bremsene bak er greie. Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 japp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Bilen e min Tina :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catoaa Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Hei har kjøpt meg en 1979 acsona 2,0 s uten rust jippi. holder på å sette inn en 2,2 i fra en -86 rekord. Noen som hvet hva som må gjøres for å få godkjent denne motoren holder det å hente skiver å calippere fra recorden og passer disse rett på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Hei har kjøpt meg en 1979 acsona 2,0 suten rust jippi. holder på å sette inn en 2,2 i fra en -86 rekord. Noen som hvet hva som må gjøres for å få godkjent denne motoren holder det å hente skiver å calippere fra recorden og passer disse rett på orginale bremser på 2.0s er gode for 125hk... så hvis det nå er 115hk på den der 2.2'en, så det bare å kjøre rett på biltilsynet etter montering for godkjenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catoaa Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 ok. men hvor får jeg tak i papirer der dette står , har de det på biltilsynet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Fikser de ikke dette på biltilsyne ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 ok. men hvor får jeg tak i papirer der dette står , har de det på biltilsynet? ta kontakt med biltilsynet og hvis nødvedig kontakt opel.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg