Tuningpower Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 "E itj faren min sin derren lenger nei, og alt arbeid er vell litt og ta i. Har vært med på alt, og gjort mye selv. Så, kæm e du forresten ?" "han har gjort nesten alt, og bilen var hannes ja. Men mye har jeg vært med på, og gjort litt selv." Ubestemt eller?:P har du gjort mye eller lite?:P Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 hehe , e itj usekker. Men skreive litt feil på første innlegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 mye som er usikkert her tror jeg! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 forresten.. har du peiling på hvordan bensinpumpa di er koblet opp?? er det bare å sette plussen på tenninga? eller skal den gå igjennom noe rele og sjit? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Trur ikke den går gjennom rele nei , kan sjekke. Men det tror jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpelle Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Må koble pumpa gjennom reelet, ville ikke ha bulka med bilen din ihvertfall. Kobler du gjennom reele så stopper pumpa når motor stopper, er ikke altid man er ved bevissthet og får skrudd av tenninga. Skulle bensinslangen ryke så stopper ikke pumpa, jeg ville ikke vært der da om det skulle tatt fyr.!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Må koble pumpa gjennom reelet, ville ikke ha bulka med bilen din ihvertfall. Kobler du gjennom reele så stopper pumpa når motor stopper, er ikke altid man er ved bevissthet og får skrudd av tenninga. Skulle bensinslangen ryke så stopper ikke pumpa, jeg ville ikke vært der da om det skulle tatt fyr.!!!! Er det ett reele jeg kan bruke orginalt på Kadetten da eller må jeg legge opp ett nytt? og hvordan skal de da kobles? bare ett rele mellom tenninga og pumpa? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Det er reele ja :) Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpelle Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Er det ett reele jeg kan bruke orginalt på Kadetten da eller må jeg legge opp ett nytt? og hvordan skal de da kobles? bare ett rele mellom tenninga og pumpa? Dette reelet sitter på insprutdelen til motoren. Vet ikke åssen motor eller bil du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 det er en Kadett C som det skal en 2.4 omega motor nedi!! har sett en svart liten rele lignende boks i lednings nettet! en av de ledningene skal vel på pumpen da?? spørsmålet er hvilket!! har en del avklipte ledningen!!:S Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Måtte du gi faren din mye for denne da? hehehehehe Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 hehe , topsecret ;:* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 ingen som kan hjelpe??:P Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 hehe , topsecret ;:* fordi det ikke er din bil eller? ;) Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Blitt litt framgang eller??? Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg