robinrendum Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Heii.. Dette er min b-ascona. Skal legge ut bilder, og forklare + at dere gir meg tips om hva jeg skal gjøre videre med dette prosjektet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Legger ut noen bilder : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Bilen ble kjøpt helt orginal med 2.0 motor. Gammelt ektepar som hadde bilen, de kjørte bare til butikken med den. Stått inne hver vinter, aldri vært kjørt i regn-snø. Eneste rusta som fantes var under batteri. Ny lakkert både utside, og interiør. Skiftet motor - Omega 2,4 innsprut. 5trinns- Getrag kasse. Skal fortelle mere etter som dere spør / jeg kommer på .. Tok ikke bilde under opppussing,noe jeg angrer på. Godnatt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Tøft!!! E pao jakt itte sleke eg og, med minst mule rust, men dei som er bra er for langt vekke, og fann ein her i nærheiten, men den var ikkje tilsalgs :-( Men lykke til!!! Bør bli bra! Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Hei ja . Skjønner dette , og de som er tilsalgs koster mye mere enn noen av oss har i veska ;p Blir bra vettu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Er på utkikk etter diff spærre btw. Noen som har en liggende ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Du får bruke kjøp&salg delen. Det er heller ikke noen vits i å bumpe gamle tråder for bagateller. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 jaha ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 noen spørsmål til deg angående motoren osv.... 1.brukte du lednings nettet, eller bruker du det gammle fra 2.0s'en?.... 2.fikk du plass til innsuget uten å kutte i panseret?, hva brukte du for å få senka motoren ned... 3. fikk du ikke plass til filter boksen? 4. pris på motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Jeg brukte gamle ledningsnettet. Innsuge fikk jeg ikke plass til, måtte kutte ut ett stykke ja. Og prisen på motorn var rundt 3k. Mere du lurer på ? :) bare og spør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Legger ut flere bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 har ikke vurdert å bygge om til gassere og trim kammer da? ville nokk gått bedre så lenge du gjør det riktig.. hvor mange hester tror du du har ca har i den no da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Hm, hadde vell ikke merket mye forskjell , men forskjell hadde det blitt. Og den går rååå godt av og være bare 2.4 nå også. Rundt 140 mener jeg og ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona13n Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 så vidt æ har forstått herre, så e vel d faren din sin bil, å han som har gjort alt arbe på biln... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 han har gjort nesten alt, og bilen var hannes ja. Men mye har jeg vært med på, og gjort litt selv. Kæm e du btw ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg