DantheMan Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Hei. Trenger hjelp. bytter til garret t3 på min volvo 940 turbo. den må ha åpen dump. Fungerer det? hadde på den orginale men då berre tulla bilen seg og daua når du slapp gassen fort. noen som har gjort dette før. trenger hjelp av folk som veit ka dei snakker om. på forhånd takkl. mvh daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Har ikke testet dette sjøl, men dump mellom turbo og intercooler skal fungere. Skal også fungere mellom intercooler og innsug hvis du flytter LMM på den siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biohazard Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 kab være kødden te tider, men du venner deg fort til det. skal du ha det 100% må du sette lmm etter dump. samme hvem side av inercooler. vis du ikke flytter lmm funker det best å ha den nærmest mulig innsug Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DantheMan Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 takk for svar det skal eg prøve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg