Spruddel Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Veldig pen bil, M3 speil hadde nok gjort seg ja :) Om noen år så er det en ny ganske lik denne på forumet ;) Men hadde du giddet å svare meg på noen spørsmål? Kan godt svare på PM. 1: Er det bare Mtech2 pakke du har? Hva følger med i denne pakken? 2: Hvor har du kjøpt pakken? 3: Passer denne pakken på E46 med facelift? 4: Hvis ikke hvite blinkers, xenon grøftelys, angeleyes hovedlys og den lille sexy spoileren på bagasjelokket følger med i Mtech2 pakken, hvor er dette kjøpt? Eventuelt link? :) Hvis det er andre ting du har gjort (senk f.eks) som ikke følger med og jeg ikke har nevnt, hadde du giddet å linke til det også? Og til slutt: Ta veldig godt vare på lekkerbisken din :D Gratulerer Siter BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresen2 Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Er du interessert i å selge den? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MicrolaXx Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Veldig pen bil, M3 speil hadde nok gjort seg ja :) Om noen år så er det en ny ganske lik denne på forumet ;) Men hadde du giddet å svare meg på noen spørsmål? Kan godt svare på PM.1: Er det bare Mtech2 pakke du har? Hva følger med i denne pakken? 2: Hvor har du kjøpt pakken? 3: Passer denne pakken på E46 med facelift? 4: Hvis ikke hvite blinkers, xenon grøftelys, angeleyes hovedlys og den lille sexy spoileren på bagasjelokket følger med i Mtech2 pakken, hvor er dette kjøpt? Eventuelt link? :) Hvis det er andre ting du har gjort (senk f.eks) som ikke følger med og jeg ikke har nevnt, hadde du giddet å linke til det også? Og til slutt: Ta veldig godt vare på lekkerbisken din :D Gratulerer Takk for det! :) 1: Nei M-tech II pakken er bare front og bakfanger + sideskjørt. 2: Koed.dk 3: Ja, men se koed.dk så er det forskjellig kit til sedan og stasjonsvogn og jeg tror facelift også er forskjellig uten at jeg er sikker... står på koed. 4: Angel eyes er montert i de originale lyktene. kit kjøpt på GS bildeler. Samme med spoilern og sideblinkerne. Frontblinkerne og baklyktene er kjøpt på bimmian.com. Blinkerne er forresten ikke hvite.. de er sota ;-) Chrome enderør på eksosen er kjøpt hos schmiedmann. Xenon kit er kjøpt hos Dybvik Trading. Er xenon originalt i nærlys. Hvorfor lurer du på alt dette egentlig? Har du tenkt å kopiere bilen min? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MicrolaXx Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Er du interessert i å selge den? :D Har slått det litt fra meg nå det med salg.., men alt er til salgs til rett pris ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Takk for det! :) 1: Nei M-tech II pakken er bare front og bakfanger + sideskjørt. 2: Koed.dk 3: Ja, men se koed.dk så er det forskjellig kit til sedan og stasjonsvogn og jeg tror facelift også er forskjellig uten at jeg er sikker... står på koed. 4: Angel eyes er montert i de originale lyktene. kit kjøpt på GS bildeler. Samme med spoilern og sideblinkerne. Frontblinkerne og baklyktene er kjøpt på bimmian.com. Blinkerne er forresten ikke hvite.. de er sota ;-) Chrome enderør på eksosen er kjøpt hos schmiedmann. Xenon kit er kjøpt hos Dybvik Trading. Er xenon originalt i nærlys. Hvorfor lurer du på alt dette egentlig? Har du tenkt å kopiere bilen min? :P Hvorfor i all verden skal han se på koed.dk når vi har koed.no ? =) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Hvorfor i all verden skal han se på koed.dk når vi har koed.no ? =) fordi det ikke har noe å si, nesten alt står på dansk uansett :p Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tindebrød Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Stilfull og rå samtidig...og det er det BMW gjør best, så dette var pent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MicrolaXx Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Da er bilen solgt og 540iA er handlet inn! Tråd om bilen her: http://www.bilforumet.no/5-serien/236923-traden-540ia-e39.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg