Håvard55 Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Tenkte jeg skulle bygge en ordntlig og sikker herjebil av en scorpio jeg har. Driver å tar ut isolasjon og vekt nå innvendig... Tenker jeg skal lage et enkelt bur etterhvert også.. Jeg har en 2.9i v6 som skal oppi, skal bruke girkassa som sitter på bilen.. manuell kasse... Solgte automatkassa som sitter der.. Motorn som sitter på bilen er en 2liter i som har gått 4,5 runde. Veit ikke om girkassa og clutchen har gått like langt (håper ikke det:P) men det skal vel passe over det fra 2liter til 2,9 v6? Kom gjerne med synspunker, hva jeg bør gjøre for å få bedre effekt, lettere bil, sikkert noe vett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Herjebil; mener du banebil eller rallycross eller? :) Bur og firpunktseler er jo ett must :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard55 Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 4-punkt blir nok ikke aktuelt for jeg skal ikke legge noe serlig penger i den.. Skal bruke den på jordet og gårdsvei Skal også sveise sperre på bakakslen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Skal du bruke manuellkassa du har må du bytte clutchus og inngående aksel. Svinghjul/clutch er heller ikke likt såvidt jeg husker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard55 Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Ja, er det noe jeg må kjøpe for å få det til å passe? Er vel bare å flytta alt som sitter bak motorn til 6ern? svinghjul, clutch osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg