Gå til innhold

Padvasker

Ranger emnet


arevb

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en 30 årsgave til meg selv i fra vår alles kjære Nettbutikk Scandic Shine As.

 

Det jeg kjøpte var noe jeg hadde ønsket meg siden første gang jeg så den for ca 5 år siden.

 

Nemlig en System 2000 padvasker.

 

 

Den ser slik ut:

 

14052008082.jpg

 

Og en litt nærmere titt lenger nede i bøtten ser det slik ut:

 

14052008083.jpg

 

Det denne geniale saken gjør er at den renser dine padder raskt og enkelt kun med bruk av rent vann.

 

Fikk denne saken i slutten av april, mens jeg gikk på krykker etter et lite uhell på en håndballtrening for lettere korpulente menn, så den har blitt liggende en stund i esken.

 

Polerte en bil samme dagen som jeg bestilte padvaskeren så jeg fant ut at disse gidder jeg ikke å rense slik at jeg virkelig kan teste padvaskeren når jeg får den.

Lånte også vekk noe utstyr til en kompis og sa at han ikke trengte å rengjøre noen ting fordi jeg hadde bestil padvasker.

 

Disse paddene har lagt i over 6 uker så de er rimelig inngrodde.

 

De ser slik ut før de går i padvaskeren:

 

14052008084.jpg

 

 

Glem ullputen på første bildet da den ikke går an å feste på maskinen.

 

Har en annen enda skitnere ullpute liggende.

Den ser slik ut:

 

14052008085.jpg

 

 

Bruksmåten på dette flotte maskineriet er ganske så enkel:

 

Fyll opp med vann slik at det grå hjulet drar vannet med seg opp på flaten. P

Plasser en skitten pad på din roterende maskin, start maskinen rolig til du får dratt opp litt vann,kjør opp hastigheten på maskinentil ca 2500rpm og beveg maskinen rundt slik at den vekselsvis drar opp vann eller renser seg på de svarte rensehjulene på andre siden av flaten .Kjør maskinen nede i bøtten i ca tredve sekunder før du løfter maskinen opp i fra hjulene, setter den på full hyling i ca 10 sekunder, ta padden ut av bøtten, og vips så er den ren.

 

Da ser paddene slik ut:

 

14052008086.jpg

 

 

Dette flotte produktet kommer snart inn til webshopen til Scandic Shine As til ca 1500kr, det er absolutt verdt pengene det koster og Anbefales på det Sterkeste.

 

LØP Å KJØP

Meguiars :) En bil og du er hekta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår