Calenzo Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Skal handle meg småbil til sommeren når jeg skal flytte til Bergen. Orker ikke å frese rundt i 240en da. (Men skal tilbake en gang ;) Har sett litt på Honda Civic, Opel Corsa og Mazda 323. Spørsmålet er: Har dere noen småbiler dere anbefaler? tenker pris rundt 20-30.000. Lyst på noe der det er greit å få tak i deler til en fornuftig sum, nokså bensingjerrig, ikke veldig rustmagnet og rett å slett grei å vedlikeholde. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PasseG60 Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 VW Polo 1.0 -Har en selv. Fungerer fint. Har litt rust, men ellers ok. Bruker ca. 0,6 på bykjøring (kjører mye i bytrafikken ifm. jobb), og litt mindre pp blandet kjøring. Har ikke testet den på langkjøring. Grei forsikring på den pga. liten motor, og ok delepriser hvis du handler hos Autorek på Minde.. Jeg betalte 26 000,- for min '97-modell, og ~4700,- for omregistrereinga. Hvis du kjøper en et år eldre modell slipper du unna med ~1450,- for omregistrering.. Siter *blah* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Mazda 323 er en billig bil som det er billige deler til, og det er lite feil med disse bilene. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg