Hersker Hans Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Godt poeng, i tillegg så er vippelykter ganske stygt når dem ikke er vippa ned syns jeg. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 jeg støtter den der hans :-) særlig den gule var rå. når kan den bestilles mon tro? thor Originally posted by Hersker Hans Retro Camaron er grisesexy. Fin front med stor pupp på panseret. Smal midje, breie hofter og litt glimt i øyet.. Sikkert rå i senga den der.. øhh på veien mener jeg.. Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Klarte ikke lese all teksten på siden jeg, da jeg ble sittene å måpe på bildene. Så vidt jeg har skjønt er det ikke bombesikkert at Retro Camaron blir produsert. Men jeg håper det. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, UffUff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, http://www.callawaycorvette.com Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Air 63 Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, UffUff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, http://www.callawaycorvette.com Æsj puke puke puke puke puke puke puke Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by ChevyKen Her er noen få bilder av nye C6 Corvetten. Bildene ble tatt søndag av en som oppdaget at GM hold på med en videoshoot rett ved huset hans: Personlig syns jeg den ser skikkelig fet ut - men litt vanskelig å få hele inntrykket uten at å se den i vanlig "bakkeperspektiv". Det som virkelig skuffer meg da, er at de har gått bort fra vippelykter. Vippelykter og quad-baklykter er tross alt Corvette-varemerker i de siste 40 åra. Heldigvis er det fremdeles 4 baklykter da! ;) Ken Eneste ordene som beskriver denne bilen er: RÅ og SEXY!!! :D :D :D :D :D :D :D Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Air 63 Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, UffUff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, Uff, http://www.callawaycorvette.com Var det der første utkast til corvette c6? ligner jo ikke den andre her på tråden. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Er nok en protottype det her ja.... gudsjelov ser den da bedre ut den siste ugaven :rolleyes: Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by Hersker Hans Klarte ikke lese all teksten på siden jeg, da jeg ble sittene å måpe på bildene. Så vidt jeg har skjønt er det ikke bombesikkert at Retro Camaron blir produsert. Men jeg håper det. Denne er ikke designet av GM men var et forslag på hvordan en evt. relansering av Camaroen kunne se ut i et retro design. En ung designer student ved navn Kris Horton sendte dette forslaget til Popular Hot Rodding og de syntes forslaget var bra og har startet en kampanje ovenfor GM for å få relansert Camaroen, som er dypt savnet blant entusiaster "over there" Ford for jo fritt spille rom med Mustangen som forøvrig i den siste retro design 2005 utgaven er rå stilig...:cool: Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by GS 66 Denne er ikke designet av GM men var et forslag på hvordan en evt. relansering av Camaroen kunne se ut i et retro design. En ung designer student ved navn Kris Horton sendte dette forslaget til Popular Hot Rodding og de syntes forslaget var bra og har startet en kampanje ovenfor GM for å få relansert Camaroen, som er dypt savnet blant entusiaster "over there" Ford for jo fritt spille rom med Mustangen som forøvrig i den siste retro design 2005 utgaven er rå stilig...:cool: Jeg tipper at den kommer til å bli produsert, syns det virker fornuftig å gjøre det jeg. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Hey, sexy! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Går litt offtopic jeg, men den camaroen der vr drit fet designet! Moderne retro med linjer ifra den gamle 67-68 Camaroen, utruligt :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 enda mer OT, men hvis de skal lage en retro camaro, så må de jo ha "vippelykter i grillen" på SS modellen så den skiller seg ut :) Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by RiP enda mer OT, men hvis de skal lage en retro camaro, så må de jo ha "vippelykter i grillen" på SS modellen så den skiller seg ut :) http://www.popularhotrodding.com/features/0312PHR_Fifth_Reloaded/ ta en titt der da, linken ligger lengre opp på tråden, det er jo en med skjulte lykter og. De skyves til siden forresten, vippes ikke, men samma det, bare en bagatell. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Fy flate for en flott bil! Bygger de den er jeg bare nødt til å kjøpe en! Trodde ikke et ris-hode som meg noen sinne skulle falle så pladask for et "underlegent, umoderne, og dårligkvalitetsbefengt Amerikansk produkt"! :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg