IrmaBråten Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 :worshipnissan det burde vel holde med 1 bulk pack, men eksempel i primeraen min når jegdempet den brukte vi ca 32 m2 Det er kun fordi du er syk da da oledeg :P:P haha, blei dritt lei a å legge på slutten der ass :P Siter Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 kult prosjekt:) har du testa subbene med å spilt i kassa? tenk om det spiller helt på tryne da:P såg stili ut uansett og lykke til videre:) hiv ut masse bilder og:) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrmaBråten Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Go dag. ja jeg har nok prøvetesta litt da vettu ;) hehe , spiller rimelig pent dissa elementene å trøkker godt for å si det sånn ;) men nå kjører vi på kun 1 helix foreløpig som kun kjøres på litt over halv gain, så blir bedre når vi makser gainen på 2 stk helix. Eneste er at kassa peaker bittelitt for høyt nå så vi må ha lengre rør ;) Siter Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Go dag. ja jeg har nok prøvetesta litt da vettu ;) hehe , spiller rimelig pent dissa elementene å trøkker godt for å si det sånn ;) men nå kjører vi på kun 1 helix foreløpig som kun kjøres på litt over halv gain, så blir bedre når vi makser gainen på 2 stk helix. Eneste er at kassa peaker bittelitt for høyt nå så vi må ha lengre rør ;) Jeg tror du har missforstått poenget med bruk av GAIN-justeringen! Les bruksanvisningen en gang til! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Go dag. ja jeg har nok prøvetesta litt da vettu ;) hehe , spiller rimelig pent dissa elementene å trøkker godt for å si det sånn ;) men nå kjører vi på kun 1 helix foreløpig som kun kjøres på litt over halv gain, så blir bedre når vi makser gainen på 2 stk helix. Eneste er at kassa peaker bittelitt for høyt nå så vi må ha lengre rør ;) Hva som får deg til å tro at noe blir bedre av å skru gain på max? Tuningen ser litt høy ut ja... Edit: Ser jeg var litt sein... Sitter og ser på film, så det går fort en halvtime på å skrive to linjer... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Jeg tror du har missforstått poenget med bruk av GAIN-justeringen!Les bruksanvisningen en gang til! Mvh Pål Det var vel han irmabråten som skrev litt mongis gitt, Gainen er justert etter volten fra spiller :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrmaBråten Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Irmabråten skriver mye mongis han gitt :P hehe :) Siter Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Nå ble jeg nysgjerrig, hvordan stiller man inn GAIN for å få best lyd / ytelse? Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrmaBråten Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 ja nå har vi da fått trekt kasse ;) ble meget fornøyd med utsene på den i grunn :) så hva syns folket ?http://i292.photobucket.com/albums/mm12/braaten22/kassami.jpg Siter Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Nå ble jeg nysgjerrig, hvordan stiller man inn GAIN for å få best lyd / ytelse? Med et oscilloskop. Korrekt justering av gain endrer ikke på lydkvaliteten eller ytelsen (selv om feiljustert gain vil gi klipping/forvrengning og derfor også verre lyd...), det sørger bare for at forsterkeren yter så mye som mulig uten å klippe, ut fra signalstyrken den får fra cd-spilleren :) En tilpasningsskrue altså. Ingenting mer enn det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panteeera Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 hva var det du trekte kassa med før du la på glassfiber? lyst å bygge kasse selv :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 hva var det du trekte kassa med før du la på glassfiber? lyst å bygge kasse selv :D Fleece pledd fra ikea :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Hvordan går det??? Noe framgang??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Hvordan går det??? Noe framgang??? :) Nja denne uken holder jeg på med primusen min før jeg skal på LIB turen, skal vel hive inn Utopia BE settet i denne bilen også :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg