solviken Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Hei:D Har en Corolla G6 1998, har tenkt på dette med et power filter, men noen sier at dette sliter på motoren? er dette sant? Gir det mere effekt? De har dette på BSbildeler: http://bsbildeler.no/butikk/visvare....48&vg=&vgpath= Noen som har et bilde av G6 med øyelokk?? Hadde også tenkt på dette med å skifte ut høytalerne i dørene framme, noe problem å komme til? vist du skjønner hva jeg mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 ikke mye effekt å hente men litt kulere lyd blir det. Ikke hatt noen problemer jeg med motor.. Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny6 Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Hadde også et spm. SKal kjøpe meg en G6, og fant meg en som jeg likte veldig godt. Men bilen har gått over 200, men eieren sier han har byttet slitedeler underveis. Er det dumt og kjøpe en corolla som har gått såpass langt? hva bør jeg se etter før jeg kjøper den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exs Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 ikke no problem ;) min er snart gått 300k og den sviver fortsatt som en klokke, fast og fin:) (maskin gått ca 130k etter blokka ble byttet) er det en nyere modell g6 så bør du også sjekke at shortblokka er byttet da de kom med en fabrikkfeil som gjorde at de brukte veldig mye olje, dette er noe toyota fikser gratis visst bilen oppfyler visse kriterier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny6 Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Herlig : ) Men tenkte også på et luftfilter. Noen som kan anbefale et? Har en kamerat som har en Audi a3 2005, 1,9 tdi. Bilen har jo ikke noe fin lyd, men etter han satt inn et luftfilter så hørte man betraktlig en forskjell i motoren. Var på en måte som en dump ventil, bare mye lavere. Vil jeg få samme lyden i Corollaen om jeg kjøper et luftfilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solviken Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 skal kjøpe kan si ifra hva resultatet blir;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny6 Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Ja det må du gjøre: ) Vis noen i mellomtiden vet, så fortell gjerne ; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny6 Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Men er det noe forskjell på de : )? På hvor mye lyd de lager osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny6 Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 ikke no problem ;) min er snart gått 300k og den sviver fortsatt som en klokke, fast og fin:) (maskin gått ca 130k etter blokka ble byttet) Men hvordan har bilen din vært opp igjenoom tiden? Har du byttet mye? Har mye blitt ødelagt og har det vært mye feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exs Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Men er det noe forskjell på de : )?På hvor mye lyd de lager osv? blir slik lyd som det skal være, iingenting på tomgang og masse når du får opp turtallet;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exs Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Men hvordan har bilen din vært opp igjenoom tiden?Har du byttet mye? Har mye blitt ødelagt og har det vært mye feil? har seff bytter foringet og litt slitedeler osv.... med tanke på den høye km standen (selv om de ikke var gåene) ellers er dette en SKUDDSIKKER bil som jeg kan anbefale på det sterkeste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny6 Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Herlig : D Men når det gjelder luftfilter osv.. Hva er forskjellen på de? PÅ a3'en til kameraten min så høres det veldig godt når han rygger osv.. er alle like eller er det noen som lager mer eller høyere lyd en andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Hadde selv et KN-filter på min Primera. Ble fin lyd under pådrag, og litt mørkere lyd på tomgang, men ikke noe voldsomt. Noe jeg liker.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny6 Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Hadde selv et KN-filter på min Primera. Ble fin lyd under pådrag, og litt mørkere lyd på tomgang, men ikke noe voldsomt. Noe jeg liker.. Pent : ) Hvor mye ga du for det filteret? Og hvor kjøpte du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Pent : )Hvor mye ga du for det filteret? Og hvor kjøpte du det? Fikk det hos en kompis, men selges her til bilen din: http://www.kollevold.no/ Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg