jDG Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Opplevde idag at motoren plutselig begynte å fuske når jeg ga på litt?! Kjente antydninger til bittesmå rykk ved bånn gass i går kveld, men ikke noe nevneverdig. Men nå ista var det ille.. Bilen går helt fint på tomgang og lave turtall, men så fort jeg øker turtallet drastisk, begynner bilen å rykke og nappe og dra forferdelig dårlig! Har åpent filter på bilen, og vet ikke hvor lenge dette har sittet på da jeg kjøpte bilen på lørdag, men mistenker at det kan ha tatt knekken på luftmassemåleren.. Prøvde å se etter løse vakumslanger, men fant ikke noe.. Og det verste var at når jeg ga full pinne på 3. gir kom det et lite "smell" fra motorrommet så jeg kjente det rykket i gasspedalen?? Hva i all verden er det? Noen som har vært borti noe lignende? Takker for alle svar! Siter [o] 1991 BMW E34 520i M50 [x] 1993 Opel Omega 2.0i Club [x] 1992 BMW E36 318i M40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fenderking28 Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 sjekk radiatoren , termostat, bensinpumpe og vannpimpe. Hadde det samme på min og bensinpumpa røyk. skiftet og termostaten og vannpumpa. sviver som ei klokke Siter bmw e34 Hater parkeringsvakter og politi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damdum Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 eg har det samme endå.. men einaste som sjer er at eg skifter ting ut og det starter etter 1-2 mån igjen.. sjøl om bilen blir brukt lite.. Siter Audi 100 2.8e BMW 1991mod. 520i Nissan sunny 1986mod. 1,3 liters. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askim Bilstereo Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Jeg har samme problemet... det skjer kun ved varm motor hos meg og ved høyt turtall.... det smellet du hører er ettertenning.. jeg har bytta bensinpumpe luftmassemåler dyser coiler bensinrør bensinfilter luftfilter men finner fortsatt ikke ut hvorfor det skjer... Siter 'With a good hi-fi system in the car you'll find yourself looking forward to the drive to work and back - traffic jams are simply a time to relax and enjoy the music.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Mulig d kan være hjerna da :( å ikke er d vann i tanken? Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vtic89 Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Hadde samme på min å skifte 2 coiler, da blei d bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg