endre88 Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 hei har en a6 97mod 1,8i den er chipet men synst det ikkje hjalp så veldig mye ble biligere og kjøre og reagerte litt raskere men har hørt med folk om det går ann og sitte turbo på den motoren og alle eg har snakket med sier at det ikkje går. men går det ikke ann og skifte motor til en annen med mer sprut i har en hobby mekaniker som kan bytte motor for meg men han sa at eg måtte høre om det bare var plug and play. kan eg sitte nedi en s6 motor eller? kanskje en 1,8 turbo motor eller ? noen som kan hjelpe ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murne Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 i prinsippet kan du vel sette ned hva du vill. Plug and play blir det aldrig men vil tro du kommer nermest med en 1.8T og denne kan du jo saktens få opp i "S" effekt om du har pengene. Til slutt kommer det vel egentlig kun an på om du får godkjent det eller ikke, men da a6 også kommer med 1.8T fra fabrikk så vil jeg tro du skal klare og få til dette. Siter Vrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 elektronikken passer omenanen? og girkassen passer eller ? på en 1,8t ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murne Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Vil tro at girkassen er den samme men at det vill være lurt og benytte en annen clutch. Elektronikken må jo selvfølgelig byttes. Siter Vrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg