Øyvind Gantenbein Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 ikke defekt turbo nei. jeg har fiksa det. katalysatoren er defekt. se posten over ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Flott du fant feilen! ;) Lader du 1,2 med original turbo??? :P What a waste, sier jeg i så fall. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Flott du fant feilen! ;) Lader du 1,2 med original turbo??? :P What a waste, sier jeg i så fall. Funker fjell det.. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 hehe har aldri sagt at jeg har orginal turbo. jeg har garet T3. trykket varierer litt mellem 1.2-1.4 men har ikke merka noe fusk. burde jeg justere det litt ned eller går det bra hvis ikke jeg merker no fusking? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Funker fjell det.. Går sikkert an å lade 1,2, men den lille fiseturboen leverer ikke noe mer effekt på 1,2 enn på 1 bar vil jeg tro. Kun mer varmluft å kose seg med + dårlig levetid. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 hehe har aldri sagt at jeg har orginal turbo. jeg har garet T3. trykket varierer litt mellem 1.2-1.4 men har ikke merka noe fusk. burde jeg justere det litt ned eller går det bra hvis ikke jeg merker no fusking? Sjekk blandinga med en bredbåndslambda så finner du fort ut om du må skru ned :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Går sikkert an å lade 1,2, men den lille fiseturboen leverer ikke noe mer effekt på 1,2 enn på 1 bar vil jeg tro. Kun mer varmluft å kose seg med + dårlig levetid. :) joda, sant nok.. ble litt mer futt fra bunnen på min med t25 turbo værtfall.. var egentlig på pure faen jeg ladda 1,2 helt til pappa dro 240n på turtalls sperra i 3 giret og skulle kjøre forbi en bil, gammeln er jo steingal. Ble turboras til gangs røykla hele veien, værtfall han som han kjørte forbi ;) nymotor er på gang, derfor jeg ladda 1,2.. men det funka helt greit. foresten så er en katalysator verdt 1000,- kr på en bildemontering ;) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Godt du ikke er av den oppfatning at det gir så masse flott effekt med å snurre varmluft med 13c! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Godt du ikke er av den oppfatning at det gir så masse flott effekt med å snurre varmluft med 13c! :P hehehe... masse bønder med 1,3 og 1,4 bar her.. står jo bare og spinner i sin egen varmluft veitdu.. ler bare av dem jeg altså :ratatatat Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg