stigare Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Flott resultat!:) Hvilke produkter bruker du, og kjører du over med maskin?:) Høytrykk med kaldt vann? VACN treff i morgen? Hvor? Ja syns det ble ganske bra selv også. Men er nødt til å gå over bilen med clay visse steder hvertfall. Bestilte meg noe Swisswax produkter for å prøve ut det. Veldig fornøyd med de produktene. :) Ble tatt for hånd alt sammen i dag da jeg ikke har maskina mi hjemme :) Høytrykk med kaldt vann ja. Vw Audi treff på Møller på Hadeland imorra. Lokallaget der som arrangerer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinsei Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Wanna play, playmate? Siter IT`S MY SIG..NOT YOURS! Give Me Fuel. Give Me Fire. Give That Which I Desire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 I liiiike :D Den gårdsplassen der er priviligert! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Wanna play, playmate? Get a room.. Oh wait, you got one :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 De har flere kan jeg tenke meg :) Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Da har jeg endelig bestemt meg. Det blir nye felger.. Spørsmålet er bare hva.... :rolleyes: De har flere kan jeg tenke meg :) opptil flere. Ca 1000!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 bbs LM? :D Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 bbs LM? :D Ja jo.. er fine felger. Men da må det bli replica av dem. Og da blir det nok 19" også siden det er vanskelig å få tak i 20" av dem.. og 20" jeg vil ha.. Det evige felgvalget... :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Må få noen bilder av eksosen snart oppheng på potte nr2 osv vurderer å bygge på min ;) Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 (endret) Da er felgvalget tatt. ;) Bilde fra helgas treff på Hadeland. (Bilde tatt av Kim Rune Haugen) Må få noen bilder av eksosen snart oppheng på potte nr2 osv vurderer å bygge på min ;) Jepp skal prøve å få til dette en dag det er godvær :) Endret April 29, 2009 av NoLimit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 (endret) Felgvalget ja=) Hva falt valget på da? Edit: Liker speilkappene dine, kanskje hadde det vært fint på min og.. Hvor kjøpte du de, har du en link til tilsvarende? :) Endret April 29, 2009 av Spagarage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Felgvalget ja=) Hva falt valget på da? Edit: Liker speilkappene dine, kanskje hadde det vært fint på min og.. Hvor kjøpte du de, har du en link til tilsvarende? :) Felgvalget forblir hemmelig til jeg er sikker på at jeg skal ha dem. :P Tør ikke selge de jeg har nå heller før jeg har fått de andre så jeg er sikker på valget. Quatroco har slike speil: http://www.quattroco.com/deler/matt/index.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Høres ikke ut som en dum ide, spennende :) Thanks, likte at speilkappene dine var litt matte=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Hvilke "kappenr" på Quattroco har du? Skulle jag hatt så ville jeg hatt like dine speilkapper..Vanskelig å skille de ut blandt mengden av kapper på nettsiden :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Var usikker selv så linket bare til siden. :P Må være enten 8100 eller 8142 som jeg har. Litt vanskelig å skille syns jeg også. Syns helt klart at det er peneste med matte fremfor krom speil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg