Spagarage Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Der sier dere noe, jeg må også ha nye parklys. Hvilke er å anbefale, link? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 syns de gamle felgene passa bilen bedre ;) Der sier dere noe, jeg må også ha nye parklys. Hvilke er å anbefale, link? :) hvilken type er det orginalt da? har litt div. liggende(motstandskit også) pm om noen er int. (: Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 syns de gamle felgene passa bilen bedre ;) Jepp enig. Måtte prøve disse 19" i gunmetal for å se om det kledde bilen da jeg vurderte å lakke 20" felgene mine i gunmetal. Så da fant jeg ut at det skal jeg ikke gjøre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 syns de gamle felgene passa bilen bedre ;) hvilken type er det orginalt da? har litt div. liggende(motstandskit også) pm om noen er int. (: Når det kommer til lystyper så er jeg nokså grønn..Vil ha parklys med hvitere lys:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 WHAT, skjer med at dama di har enda diggere bil enn deg da? :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Behold de gamle felgene du!;) Dama di har FET bil!:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Og btw, synes gunmetal liksom demper eksklusiviteten til bilen. I dont like. Vurderte gunmetal på min bil, men fikk andre tanker nå. Ser liksom skittent ut. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Dem var fete som vinterfelger etter min mening;) kanskje dem hadde passet min;) den bilen din er såååååå pen, and your woman`s ride dont look too bad either;) Men min smak ligger hos B6:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 (endret) WHAT, skjer med at dama di har enda diggere bil enn deg da? :D hehe ja du sier noe. Bilen hennes er veldig pen den. Som jeg skrev over så var 19" gunmetal bare noe jeg måtte prøve for å sjekke om bilen kledde mørkere felger. Noe jeg syns den ikke gjorde. Har aldri vært vurdert engang å bytte med 20" mine. Kan jo ikke gå NED en profil heller :D Kjører nok med 20" asa felger i sommer også. Men neste sommer blir det felgbytte igjen hvertfall. :) Endret April 10, 2009 av NoLimit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Noen photoshop guruer som kan hjelpe meg litt? Klarer ikke helt å bestemme meg angående sommern 09 og felger. Lyst på å bytte enda. Sett inn BBS LM felger på bilen min :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Uff, vurderer BBS LM jeg også. De er syyyyykt fine :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Må si jeg liker disse felgene bedre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiTurbo Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 syns eg og.. er jo knall sånn den er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Uff, vurderer BBS LM jeg også. De er syyyyykt fine :D Ja det jeg mener også. :D Må si jeg liker disse felgene bedre ;) syns eg og.. er jo knall sånn den er Ja jo..bilen er pen slik den er. Men felgene er jo litt kjedelige. Lyst på litt bredere felger og som ser litt mer "sprekt" ut. Men klarer jo aldri å bestemme meg heller så.. :ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Er jo slik som dette det blir. Dette er riktignok en B7 men ser ikke store forskjellen på en B6 og B7 fra siden uansett :P Krom rundt vinduene og andre speil på min riktignok. ME LIKE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg