beemern Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Må bare si at bilen din ser meget bra ut synes jeg. Eneste jeg synes du kanskje mangler er litt mere senk, og den lyse filmen forran og bak;) Synes felgene dine ser meget bra ut på bilen din også. hva med og kanskje få dem lakkert i gunsmoke? i steden for og bytte dem ut.? Er jo bare en rask tur innom PS, så finner du ut av det. Bilen din er i hvertfall helt min stil. kool koolt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Allright, men selger de film til baklyktene på Lamin?Jeg fant ikke der.. damndamn Kjøper heller film enn nye lykter.. Jepp du får kjøpt film men ikke direkte rett til baklyktene. Du får kjøpt "firkanta" ark med film på hvor du kan klippe selv :) Må bare si at bilen din ser meget bra ut synes jeg. Eneste jeg synes du kanskje mangler er litt mere senk, og den lyse filmen forran og bak;) Synes felgene dine ser meget bra ut på bilen din også. hva med og kanskje få dem lakkert i gunsmoke? i steden for og bytte dem ut.? Er jo bare en rask tur innom PS, så finner du ut av det. Bilen din er i hvertfall helt min stil. kool koolt :) Takk for det! :) Litt mer senk kommer ;) Jeg skal ha meg justerbart senkesett men vet ikke hva slags merke jeg går for enda. Dette prosjektet kommer jeg tilbake til når snøen er borte :) Gunsmoke felger ja? Photoshop noen? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 S4 listene gjorde seg :) Ble bra :D Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 S4 listene gjorde seg :) Ble bra :D Ja dem er jo litt større enn s-line listene, men om dem var verdt pengene er jeg litt usikker på. ;) Ikke såååå stor forskjell på dem. Men nå kan jeg da skryte av at jeg har s4 lister :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Lite forsøk på gunsmoke.. Ble kanskje litt mørke, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Lite forsøk på gunsmoke.. Ble kanskje litt mørke, hehe. takk. Jeg ser tegninga ja. ;) Litt mørke kanskje men man får et visst inntrykk av hvordan det hadde blitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Jeg synes du skal ha felgene slik de er :) Matcher de blanke detaljene på bilen din mye bedre :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiA4TQ_2003 Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Jeg synes du skal ha felgene slik de er :) Matcher de blanke detaljene på bilen din mye bedre :) Enig :) Siter ____________________________ 2003 Audi A4 1,8 TQS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Fin Auda du har ;) Edit: Er vel Audi det heter kanskje :D hehe Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Jeg synes du skal ha felgene slik de er :) Matcher de blanke detaljene på bilen din mye bedre :) Ja det skjer nok ikke noe med disse felgene. Felgbytte er bare noe jeg hadde i tankene akkurat der og da men man får se hva vintern, økonomien og ikke minst hva dama mener :P Fin Auda du har ;) Edit: Er vel Audi det heter kanskje :D hehe Takk for det! Ikke ofte man hører slik fra folk med kebabtralle. Edit: Bmw heter det vel :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Takk for det! Ikke ofte man hører slik fra folk med kebabtralle.Edit: Bmw heter det vel :D Hehe, så nesten at den kom ;) Kan ikke bare ha et merke, stygt redd for at det blir et VAG produkt på meg om noen år..! Senk og felger så er dem jo råe, sånn som din ;) Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hehe, så nesten at den kom ;) Kan ikke bare ha et merke, stygt redd for at det blir et VAG produkt på meg om noen år..! Senk og felger så er dem jo råe, sånn som din ;) Ja den måtte jo bare komme! :D hehe. Men jeg er ingen "bmw hater" jeg heller så mulig jeg ender opp med det etter denne. Hvem vet. Var faktisk nesten så jeg handlet meg E46 men så ble det visst ikke allikevel. Kjører man tysk så er det greit ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 her har du min utgave. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 her har du min utgave. :) Så bedre ut dette ja, denne bilen passer ikke svarte felger i og med krom detaljene!;) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Så ikke så ille ut. Men felgene blir som dem er. Blir det noe mørkt så blir det i såfall noe 20" med bred chrome kant men med sort senter. Men felger er ikke noe jeg orker å begynne å sjekke rundt om enda. Disse får klare seg en stund dem nå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg