stigare Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Bilde tatt rett forfra med Cupra R leppe montert. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Hissig front :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Ser meget bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Dagens lille update! S-Line stoffmatter og speilmerker. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Hvor kjøpte du dette?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Typiske ebay produkter dette her :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Hvor kjøpte du dette?:D Dette kjøpte jeg av Tom Are på Vw Audi forumet. :) Meld deg inn om du ikke alt er medlem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Dette kjøpte jeg av Tom Are på Vw Audi forumet. :) Meld deg inn om du ikke alt er medlem. Okey, takker;) Er medlem, skal skaffe meg dette jeg også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Okey, takker;) Er medlem, skal skaffe meg dette jeg også;) Ja slike matter er jo et must ;) Kontakt Tom Are så fikser nok han det for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hei, ringte møller og oppga reg. nr ditt. De sier at bilen ikke er orginal s-line.. Så da er det mest sannsynlig bygd om av tidligere eier :) Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hei, ringte møller og oppga reg. nr ditt. De sier at bilen ikke er orginal s-line.. Så da er det mest sannsynlig bygd om av tidligere eier :) Nei den er org med s-line. Er flere som har oppgitt reg nr mitt og fått s-line stylingen så dette var da rart. Men bilen er import så mulig det har noe å si :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hei, ringte møller og oppga reg. nr ditt. De sier at bilen ikke er orginal s-line.. Så da er det mest sannsynlig bygd om av tidligere eier :) Har de fleste av delenummerne på S-Linestylingen hvis du trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Nei den er org med s-line. Er flere som har oppgitt reg nr mitt og fått s-line stylingen så dette var da rart. Men bilen er import så mulig det har noe å si :) Ja, ganske merklig det. De fikk opp at det var import bil..ut ifra det han kunne se var den ikke orginal s-line.. men han tok forbehold om at systemet ikke alltid er til å stole på :) Men takk for PM. IN07TDI: sendt deg PM Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Ja, ganske merklig det. De fikk opp at det var import bil..ut ifra det han kunne se var den ikke orginal s-line.. men han tok forbehold om at systemet ikke alltid er til å stole på :) Men takk for PM. IN07TDI: sendt deg PM hehe han fikk opp at den ikke engang er org s-line? :P Nå har bilen min litt mer utstyr enn en org. s-line så ja det systemet dems er ikke til å stole på. I følge systemet dems så hadde ikke s4 andre sidelister enn a4 s-line heller fikk jeg høre.. Ble litt andre boller da jeg kom med delenummeret :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Er vel tydelig at det er noe som ikke stemmer der ja :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg