Haansi Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Veeeldig pent dette stig :) blir bare enda bedre med chrome-detaljene på bilen din :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Veeeldig pent dette stig :) blir bare enda bedre med chrome-detaljene på bilen din :D Ja er akkurat det jeg tenker også. Men samtidig er jeg redd at 19" av denne typen vil se små ut. Men nå skal det sies at bilen skal senkes betraktelig ;) Venter på pris på disse felgene nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Vil hjulbuene dine takle 20" og mye senk da? :D Vet ikke hvordan det er på de bilene.. Jeg subber jo allerede nå, med min senk og 215-45/17. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Vil hjulbuene dine takle 20" og mye senk da? :D Vet ikke hvordan det er på de bilene.. Jeg subber jo allerede nå, med min senk og 215-45/17. Bilen min blir like lav som dama sin. Ikke lavere. Hun kjører med 20" nå og det går fint. Skal jeg bytte til BBS LM så blir jo disse uansett i 19" og da er det iiiiiiiiiiingen fare ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 I see, i see :) Med 19 går vel det som smurt ja :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Og btw, synes gunmetal liksom demper eksklusiviteten til bilen. I dont like. Vurderte gunmetal på min bil, men fikk andre tanker nå. Ser liksom skittent ut. Uten at jeg skal ta gunmetal diskusjonen noe vidre her, så kan jeg bare legge til at jeg har kjørt dama hans sin bil med "rene" felger i hele vinter. Genial farge spør du meg! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Varierer vel kanskje veldig fra bil til bil :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Dagens lille mod. Fikk pakke fra Lamin-x så da ble det ny film på lyktene. Ikke den mørkeste filmen denne gang så nå ble det mye bedre. Har også fått satt inn "xenon look" parklyspærer som mange har etterlyst ;) (ser det ikke så godt på dette bildet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Ble veldig friskt dette, likte filmen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Se derja, ble fint med den filmen :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Knall! ble mye mer clean med den "tint" filmen!:)! Godt du har fått unnagjort parklys pærene også! Nå begynner vel du å være i sommermodus kan jeg tenke meg;)! (men gjenstår vask av bilen tho?:) ) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Knall! ble mye mer clean med den "tint" filmen!:)! Godt du har fått unnagjort parklys pærene også! Nå begynner vel du å være i sommermodus kan jeg tenke meg;)! (men gjenstår vask av bilen tho?:) ) Ja ble mye bedre med denne filmen. Ikke helt i sommermodus enda. Mangler sommerfelgene på bilen. Og venter fortsatt på svar angående pris på bbs LM felgene. ;) Vask og polering av bilen har uteblitt i det siste ja. Har ikke tørt å kjøre på så hardt med det enda med tanke på at lakken er så fersk på hele siden + fronten. Venter også på litt poleringsprodukter så når det kommer i posten så blir det skikkelig vask og polish ja! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 ahh, stemmer! Du har jo nettopp lakket bilen..;) Kom ikke på det i farta, men blir bra med BBS!=) Liker de du har også jeg da:) Blir knall med produkter! Venter selv på en pakke som må fortolles.. Er stoppet av tollvesenet i Oslo pga manglende innhold og verdi faktura..:( Surt, men selger har sendt brev med faktura så håper det kommer før returdato..=s Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 ahh, stemmer! Du har jo nettopp lakket bilen..;) Kom ikke på det i farta, men blir bra med BBS!=) Liker de du har også jeg da:) Ja jeg tror det hadde blitt helt knall med BBS jeg også. Men det var de pengene, og først må jeg høre pris på dem. Det er jo uansett replika felger så tipper det blir en fin pris. Liker dem jeg har nå også men lyst til å prøve noe nytt igjen. Nytt år - Ny look :D (bare så synd at det er de pengene som skal styre alt :P ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Satt du på lamin-x selv eller? Ble bra! Er det mye jobb, eventuelt tips? Ser ut som det kun er byttet på venstre lykt (fra førersete) :) Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg