pett3r Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 hehe, sant det :D har du planer om å sette på ny leppe til våren da? Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 hehe, sant det :D har du planer om å sette på ny leppe til våren da? Tja, jeg vet ærlig talt ikke om jeg skal sette det på igjen eller ikke. Syns på en måte bilen er mer clean og pen uten, men samtidig kanskje mer hissig med? Har jo lyst på mer senk + felgbytte + sette på igjen soting på lyktene + ny Cupra leppe.. men får se hva som skjer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Faen assa, da kommer nok min også garantert til å ryke i løpet av vinteren.. har 3snusbokser å gå på jeg.. fra leppe til bar bakke.:s Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Faen assa, da kommer nok min også garantert til å ryke i løpet av vinteren.. har 3snusbokser å gå på jeg.. fra leppe til bar bakke.:s Brøyter ikke stavanger kommune? :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Faen assa, da kommer nok min også garantert til å ryke i løpet av vinteren.. har 3snusbokser å gå på jeg.. fra leppe til bar bakke.:s hehe :D Bra den ikke koster mer enn den gjør ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Faen assa, da kommer nok min også garantert til å ryke i løpet av vinteren.. har 3snusbokser å gå på jeg.. fra leppe til bar bakke.:s 3 bokser med snus prøv heller en boks da snakker vi lavt "Kjerra er ikke lav nok før man kan legge taska på take" som en sa til meg :wank Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Vet ikke om du har sett denne før, men fant på Finn "Tomason 20" sommerfelger med 235/35-20" http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15642475&sid=xz9sgdaEZRW434084&WT.svl=Link Var det ikke sånne felger du vurderte? :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Vet ikke om du har sett denne før, men fant på Finn "Tomason 20" sommerfelger med 235/35-20" http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15642475&sid=xz9sgdaEZRW434084&WT.svl=Link Var det ikke sånne felger du vurderte? :) Jepp stemmer har sett den. :) Syns det er veldig pent. Og nå er jo bilen min lavere enn den der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Fine de der ja:) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Jepp stemmer har sett den. :)Syns det er veldig pent. Og nå er jo bilen min lavere enn den der. Ah, det er bra :) Så den dukka opp når jeg søkte så tenkte jeg skulle slenge ut bilde. Så du fikk et hvor felga ikke var Photoshopa på bilen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Ah, det er bra :) Så den dukka opp når jeg søkte så tenkte jeg skulle slenge ut bilde. Så du fikk et hvor felga ikke var Photoshopa på bilen. Ja er veldig pene de felge da. Men folk sier jeg ikke bør bytte også for dem jeg har er fine.. klarer ikke bestemme meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Hadde ikke byttet hvis jeg hva deg de felga er nok finest når de går rundt eik er og blir finest på a4 etter min mening men det er jo smak å behag skader heller ikke når eikene går helt ut ;) Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Ja jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Syns bilen er pen med de felgene jeg har, men har også lyst på Tomason felgene. Men om jeg først skal bytte felger bør jeg kanskje kjøpe noe som er hakket vassere enn Tomason :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 MTM Bi-moto ^^ Eller noe slikt Trenger heftig senk med de siste da.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 MTM Bi-moto ^^ Eller noe slikt Trenger heftig senk med de siste da.. Nei jeg kjører Audi jeg. Ikke Mercedes ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg