stigare Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Haansi skrev: De felgene er digg ja :) Finere enn RS6 synes jeg.. Ja syns det selv jeg. Og rs6 får du i max 19" og jeg ville jo ha 20" så :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Ja, da er det jo e enkelt valg :D Prøver for tiden å skaffe meg 18-tommers RS6 :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Haansi skrev: Ja, da er det jo e enkelt valg :D Prøver for tiden å skaffe meg 18-tommers RS6 :) RS6 felger er jo enkle men allikevel veldig fine felger :) NOEN som kan gi meg delenr på s4 sideskjørt? (bytte ut s-line skjørtene mine med s4..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Kjøper gjerne S-line skjørtene av deg for en god penge hvis du skal bytte dem ut.:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 JeanDaniél skrev: Kjøper gjerne S-line skjørtene av deg for en god penge hvis du skal bytte dem ut.:) Du er den andre som spør. Men dessverre så har jeg alt solgt dem til en kamerat :) (hvis jeg skal bytte dem) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Ble frekt som bare f*** dette NoLimit! :D Btw, hvor mye koster denne leppa i Norge (inkl. vacn rabatten feks)? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 al3x skrev: Ble frekt som bare f*** dette NoLimit! :D Btw, hvor mye koster denne leppa i Norge (inkl. vacn rabatten feks)? Jeg kjøpte den hos Møller i norge og den kom på rett over 300,- men dette var uten VACN rabatten. Det glemte jeg jo :P Men er jo ikke store summen uansett. S4 sideskjørtene derimot kostet en god del mer. Dem bestilte jeg idag. Får dem på mandag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 NoLimit skrev: Jeg kjøpte den hos Møller i norge og den kom på rett over 300,- men dette var uten VACN rabatten. Det glemte jeg jo :PMen er jo ikke store summen uansett. Aha, takk :) Da er det lite vits å handle noe sånt fra eBay gitt. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 al3x skrev: Aha, takk :) Da er det lite vits å handle noe sånt fra eBay gitt. Nei glem e-bay når det gjelder denne leppa. Enten så kommer den på MYE mer enn 300,- ellers så vil dem ikke sende til norge. Drev lenge å sjekket e-bay og hadde helt gitt opp denne leppa men da hadde plutselig møller fått tak i den. ;) Bestill den på mandag. Gjør seg veldig på fronten den der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Fant en i Tyskland, kom på 500+ inkl frakt :P Er litt keen på den, meen vet ikke helt om jeg liker den på S4 fangeren. Vanskelig, vanskelig.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 al3x skrev: Fant en i Tyskland, kom på 500+ inkl frakt :P Er litt keen på den, meen vet ikke helt om jeg liker den på S4 fangeren. Vanskelig, vanskelig.. Er det så mye å tvile på da? ;) Syns det er veldig bra jeg! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Alex, dette har vi vært igjennom før :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 brunerune skrev: Alex, dette har vi vært igjennom før :p Jes, og jeg er fortsatt ikke sikker :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Du må være den treigeste personen jeg kjenner nord for danmark. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 brunerune skrev: Du må være den treigeste personen jeg kjenner nord for danmark. Glad i deg å ^^ Men nok OT nå Rune, du sklir litt fort ut ;P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg