stigare Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 aequitas85 skrev: Var sinnsykt tøft utseende med de du har i allefall!:D Har du fått noe pes med purken eller de biltrangsynte?;) Nei har ikke hatt noe problemer med noen av delene. Møtt dem mange ganger men blir aldri stoppet.. Hadde vel vært noe annet om det hadde sitti på en gammel opel ascona eller volvo 240 *humre* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 NoLimit skrev: Nei har ikke hatt noe problemer med noen av delene. Møtt dem mange ganger men blir aldri stoppet.. Hadde vel vært noe annet om det hadde sitti på en gammel opel ascona eller volvo 240 *humre* hehehe;) sant nok!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Ja idag var liksom dagen jeg skulle hente Cupra leppa mi og sette den på og ta en photoshoot igjen.. Tanken var da god! Den hadde ikke kommet så han begynte å sjekke litt der. Den sto som rest. Og det ville da si at leppa måtte lages først for dem var tomme i tyskland. Noe som da innebærer en ventetid på alt fra 4 uker til 3 mndr fikk jeg høre. Så nå fikk jeg meg en kraftig lærepenge her: ALDRI si dine planer om hva du skal gjøre med bilen FØR du har bestilt og fått delene. hehe. Jeg får kikke litt rundt om det finnes noe tilsvarende på noen andre biler som kan matche denne Cupra leppa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Kan jo bestille fra USA f.eks. OEMPl.us selger den vet jeg. Eneste negative med det er jo at frakta koster mer enn selve leppa, 75$ i frakt fikk jeg beskjed om når jeg sendte en forespørsel. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 al3x skrev: Kan jo bestille fra USA f.eks. OEMPl.us selger den vet jeg. Eneste negative med det er jo at frakta koster mer enn selve leppa, 75$ i frakt fikk jeg beskjed om når jeg sendte en forespørsel. Ja det går vel også an ja. Skal sjekke litt rundt om det er noen matchende lepper å få tak i. Hvis ikke kan det fort hende at jeg bestiller den fra USA også.. Selv om den blir litt dyr derfra- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Ah! Jævla typisk:@ Da var vel jeg jævla heldig å fikk den siste i hele norge. For de sa at hvis denne ble solgt så måtte de bestille fra Spania.. Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Haha, den er lei NoLimit :\ Men gifaen i klaginga, du har den feteste bilen :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Haansi skrev: Haha, den er lei NoLimit :\ Men gifaen i klaginga, du har den feteste bilen :D Litt lei akkurat den der ja. Men skal nok finne på noe lurt ;) Klager ikke. Bare sinnsykt lei meg og trenger trøst :P Feteste bilen vet jeg nå ikke akkurat men.. Blir aldri fornøyd med noe selv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Jo, visst faen! Kunne jeg valgt blant bilene i denne kategorien av forumet, hadde jeg lett tatt din :) Så jeg håper du låser garasjen din om natta, så jeg ikke har bytta om bilene våre når du våkner i mårra ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Haansi skrev: Jo, visst faen! Kunne jeg valgt blant bilene i denne kategorien av forumet, hadde jeg lett tatt din :) Så jeg håper du låser garasjen din om natta, så jeg ikke har bytta om bilene våre når du våkner i mårra ;) x2 Denne er smuud :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Vi kan jo evt stjele den sammen? Så kan du få innholdet i hanskerommet, og jeg tar bilen :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Yeah right;) Drøm du lillegutt;) Du kan godt ta bilen, men da vil jeg ha motoren i tillegg til hanskerommet;) Og siden jeg da mest sannsynlig sitter igjen med både vognkort OG motor, hvor står du da? :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Haansi skrev: Jo, visst faen! Kunne jeg valgt blant bilene i denne kategorien av forumet, hadde jeg lett tatt din :) Så jeg håper du låser garasjen din om natta, så jeg ikke har bytta om bilene våre når du våkner i mårra ;) hehe artig å høre :) Den står nok trygt om natta ja. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 NoLimit skrev: hehe artig å høre :) Den står nok trygt om natta ja. ;) Søren og :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Sandmo skrev: Søren og :D hehe ;) Og dessuten har jeg hatt Audi A4 B5 ellers kunne vi jo bare byttet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg