stigare Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 (endret) 2004 Audi A4 s-line 1.9Tdi Quattro s-line interiør og eksteriør Soltak Varme i seter baki Bose stereo (som jeg ble overrasket over hvor bra låter!) Navi +++ Hva som er gjort med bilen: S4 grill + nedre grill Byttet speil Effektanlegg Byttet leppa bak 50/40 senk (med org s-line understell) Chip Akkurat nå i skrivende stund er de eneste planene jeg har for bilen - Toning av ruter (done!) - Større felger (done!) Bilde av bilen slik den var når jeg kjøpte den. Sitter 18" BBS på den på bildet her. (originalhjul så reservehjulet er også av samme typen) Så dro jeg ned til Christer (dekkonline.no) og kjøpte meg nye felger. Valget falt på Mesh2 9,5x19" bak og 8,5x19" foran. 225/35/19" Vredestein Sessanta dekk rundt om. Da ble det seende slik ut: Ser ut som jeg kommer til å bestille meg justerbart senkesett til bilen også for å få den litt mer nedpå bakken. ;) Tragiske bilder av bilen jeg har her. Skal prøve å få tatt noen bedre. Nødt til å kjøpe meg skikkelig speilreflekskamera ;) Endret Mai 18, 2009 av NoLimit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 rett å slett nydelig bil!! Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 veldig pen :) hvis d fjerner viskeren bak vil d få en cleen ræv pån Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Takk for godord. Viskern bak blir nok neppe fjernet. Den er der for å brukes ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 hehe ja du sier noe :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Denne skulle vel egentlig vært i den andre tråden for nyere A4. Men ellers, nydelig bil! Jeg og skal ha meg 8,5" og 9,5" av Christer med samme dim (225). Og han prøver å pushe på meg sessanta dekkene, hvordan syns du de fungerer? Støyer de noe spes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiburner Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Kjempeflott bil! Få slengt ut mer bilder ASAP!!!! Siter ( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998 (x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000 (x) Opel Corsa 1.2 City 2001 (x) Honda NSR 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Denne skulle vel egentlig vært i den andre tråden for nyere A4. Men ellers, nydelig bil! Jeg og skal ha meg 8,5" og 9,5" av Christer med samme dim (225). Og han prøver å pushe på meg sessanta dekkene, hvordan syns du de fungerer? Støyer de noe spes? Mulig jeg la den i feil forum ja :P Får håpe det er en våken moderator her som kan flytte den for meg. Jeg skulle egentlig kjøpe den andre pakken med billigere dekk. Angrer ikke et sekund på at jeg gikk opp i pris og kjøpte disse. Veldig lite støy og meget fine å kjøre på. LITT støy er det selvsagt men det har mer med dimensjon og felger å gjøre enn dekk. Jeg anbefaler både Christer og disse dekkene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Kjempeflott bil! Få slengt ut mer bilder ASAP!!!! Takk for det :) Jobber med saken.. men huff. Et gammelt digitalkamera duger ikke til så mye nå til dags. Skal ut å se om jeg finner noe bra sted å ta bilder nå. Så kanskje location klarer å veie opp mot dårlig kamera ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Da har jeg vært ute og knipset litt mer bilder. Fortsatt samme dårlige kamera men her ser dere da litt mer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Kjempefin bil! :) Hvis du vil ha flyttet tråden trykker du på den rapporter knappen så får du kontakt med moderatoren som har ansvaret for denne delen av forumet ;) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Kjempefin bil! :) Hvis du vil ha flyttet tråden trykker du på den rapporter knappen så får du kontakt med moderatoren som har ansvaret for denne delen av forumet ;) Takk for det! :) Da får jeg tro den blir flyttet til riktig del av forumet etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 var du på vacn sin banekjøring i går eller ..... syns jeg så bilen på non bilder Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 var du på vacn sin banekjøring i går eller ..... syns jeg så bilen på non bilder Nei fikk dessverre ikke kommet meg dit denne gangen.. (hvis det er den a4`n jeg tror du mener så er ikke det s-line ;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 huska bare jeg hadde sett en med litt grove rør på så i forbifarta ligna den litt Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg