Engelien Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Dette blir vel min første tråd på dette forumet, så jeg starter med mitt Passat prosjekt. Kjøpte den i vinter og er klar for litt styling her og der. Dette er da en Volkswagen Passat 97 mod 1.8T. Her er noen bilder, sånn den sto for 2 uker siden. MEN.. så velga jo selfølgelig flaggstanga vår over bilen min. Kan tro jeg var glad da.. Men den kommer vel hjem dra verkstedet snart, og da skal jeg kjøpe på tåkelys og angeleyes(black) Ellers er det bare å komme med forslag og tips, så den skiller seg litt mer ut.:) Siter VW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 hmm..nye lykter blir bra.. senk og nye felger gjør seg godt :P masse en kan gjøre med de bilene :P Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engelien Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Hva tror dere om disse lyktene? Har hørt at de har dårlig kvalitat og at ringene ryker fort. Erfaring? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33710&viewitem=&item=150174417436&_trksid=p3907.m29 Siter VW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg