jorhet Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Har nettopp kjøpt meg en golf 4 98mod. Bilen er relativ strøken, eneste problem er allikevel at det har kommet inn sand i låsen til bagasjeluken. Sanden sitter såpass godt at jeg ikke får stappet inn mer enn halve nøkkelen, ergo jeg får ikke låst luka:( Noen som har noen tips hvordan dette løses? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreSkj Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Luftkompressor og olje Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatbombe Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 hei er en mekanikker fra møller. det kan være vrient å få låsen til å virke igjen. det beste er å ta ut låsen å legge den i tynn motorolje, blåse med høytrykk. kanskje det beste å letteste er å kjøpe en ny hehe mvh mekaniker møller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorhet Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 hei er en mekanikker fra møller. det kan være vrient å få låsen til å virke igjen. det beste er å ta ut låsen å legge den i tynn motorolje, blåse med høytrykk. kanskje det beste å letteste er å kjøpe en ny hehe mvh mekaniker møller Ja det endte med at jeg måtte kjøpe ny lås! kosta 1000 kr og fikk "beholde" den originale nøkkelen. Egentli helt greit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg