MsRacing Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Jepp, da har eg handla meg projekt bil :) Vart en Yota Corolla AE82 Hatch Back Fikk den billi så da va det bare å slå til. Er litt småfiks som skall gøres før Eu godkjenning. Så i første omgang er det skilt og godkjenning som står på plan. Ting som skall ordnes: () Ikke gjort (x) Gjort Bytte Høyre Forskjerm () Bytte Høyre Dør () Rette/Skifte Høyre kanal () Rett en bongel i venstre bakskjærm () Ta litt overflaterust () Fjerne hengerfeste () Montere eksospotte bak () Elr blir det tatt en stor servic og heile biln blir gådd over. Plokk ut heile interiøret før rustkjekk og vask. Dette er i første omgang det som skall gøres. Planer i fremtiden finnes men ingenting er bestemt enno. Å så nåkke bilder av tralla. Dålige men kommer nye :) Front: Høyre: Venstre: Bak: Interiør: Motor: Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Kor kan eg få handla meg senkesett/coilovers til biln min? Å andre ting selfølgeli :) Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Kor kan eg få handla meg senkesett/coilovers til biln min? Å andre ting selfølgeli :) Her f,eks.. Google is your friend.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Fint "bremsespor" oppunder panseret. Vi får satse på at det bare er noen som har sprayet silikon eller noe på drivreimene. Hva er målet med prosjektet? Du skriver at planer finnes, men er det mest i retning av storslagne planer, eller bare EU-kontroll ;) Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Lenge siden de skjedd noe hær.. vart litt opptatt :O Hent biln tell neste helg mest sannsynli :D Har vøre å tatt nåkka bilda i dagslys. Dem kjem seinar ikveld. Har litt småplaner.. oppdater meir ikveld :) Men kjærringa har fått litt å sei til om ang lakk å sånt (A) Dokk kan no tenk dokk te ka de blir da :P Mvh MsRacing Boss Of Team Intim Racing Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Men kjærringa har fått litt å si til om angående lakk å sånt (A) Dere kan vel tenke dere til hva det blir da? :P Rosa?:uhhmmwhat?: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Jepp på tide me en skikkeli oppdatering Te neste helg blir biln hentet heim etter mye venting og tull me lønningskontoret. Liste som skall ordnes med te neste helg: Støvsug å vask biln invendi Puss ned rust Rett et par bongla og spakkel dem Ta av forskjerm å hiv den til helvete Og så litt anna småplokk vess tia strekk til. Ska på treff og i helga på ACR så lite tid til overs. Noen nye bilder i dagslys. Beklager kvalitet (Mobilkamera) Mvh Msracing Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Rosa?:uhhmmwhat?: Ser sånn ut :O Blir i så fall 2 delt lakkering. Svart nede å en elr anna farge oppe. Litt løst på lilla. Får sjå ka de blir til Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Fint "bremsespor" oppunder panseret. Vi får satse på at det bare er noen som har sprayet silikon eller noe på drivreimene. Hva er målet med prosjektet? Du skriver at planer finnes, men er det mest i retning av storslagne planer, eller bare EU-kontroll ;) Vell alt etter som ka pengboka tillat så får vi sjå ka de blir. En liten liste på ka eg har løst på kan eg jo alltids lag. Men ikke tru de blir bare før de. Penger styr alt Har løst på: Senking (Blir mest sannsynli bestilt en gang i juni Felger (Har litt løst på nåkka 16" kant) nån som har nå forslag? Motorbytte (Har en kompis som har en celica motor liggandes) Men da blir de rein banebil Å så ordentli lakk å litt JDM stil over alt :) Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollagt87 Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Heisann.. Har du finni noe senkesett til bilen dein? Har makkan bil selv å har fått høre at det er vanskleig å skaffe senkesett til den,men jeg har vært heldig å fått kjøpt min ferdig senket:) Også fått høre at jeg er den eneste som har lovlig senket corolla gt i Norge:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg