Gå til innhold

Min Audi A3 1,8 97 modell

Ranger emnet


kamikakze

Anbefalte innlegg

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

disse lyktene er til 8P. så festene er anderledes dsv.:(

 

Satan altsåå det e så unødvendig dette her med de tåkelyktene.. e jo så forbasska vanskelig og få tak i.. Enten betale 2000 kr eller mer eller bare drite i det liksom.. finner du ingen på Ebay som vil passe? hadde du giddet og sjekke for eg ser ikke forskjell liksom

God 17 mai forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finner heller ingen på Ebay.com dsv..går du inn på ebay.de så tror jeg nok du finner. mener di koster ca 700 innklusiv frakt der:)

 

Good 17 Mai:)

 

fikk ikke tatt noe bilde av bilen idag så får årdne det på søndag:)

 

LINK:

http://cgi.ebay.de/Audi-A3-typ-8L-00-03-FOG-LIGHT-right_W0QQitemZ300224784970QQihZ020QQcategoryZ10372QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Disse tenkte du på.. men altså det står jo For right handed Driving altså For engelskmen.. har det ingenting og si passer de like godt til min fanger liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de felgene er ok synes jeg, ikke helt min smak + alltfor mange har de:p

 

Dotz Hanzo er fete nye felger som ikke så mange har, å kan passe veldig godt til denne bilen tror jeg da:) har sett dem på en mercedes clk å de var drit fete!

 

712114375185_essen.jpg

 

selges kun i haugesund og stavanger tror jeg... er du interressert i de, så er jeg hjelpsom:)

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de felgene er ok synes jeg, ikke helt min smak + alltfor mange har de:p

 

Dotz Hanzo er fete nye felger som ikke så mange har, å kan passe veldig godt til denne bilen tror jeg da:) har sett dem på en mercedes clk å de var drit fete!

 

712114375185_essen.jpg

 

selges kun i haugesund og stavanger tror jeg... er du interressert i de, så er jeg hjelpsom:)

 

Ganske pene dem også altså har du sånn ca pris for bare felgene? 18'' eller 19'' .... Liker bedre MOMO CORSE sine altså, falt bare helt for de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de felgene er ok synes jeg, ikke helt min smak + alltfor mange har de:p

 

Dotz Hanzo er fete nye felger som ikke så mange har, å kan passe veldig godt til denne bilen tror jeg da:) har sett dem på en mercedes clk å de var drit fete!

 

712114375185_essen.jpg

 

selges kun i haugesund og stavanger tror jeg... er du interressert i de, så er jeg hjelpsom:)

 

Så di på en ny volvo her om dagen. di var drit rå:D

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LINK:

http://cgi.ebay.de/Audi-A3-typ-8L-00-03-FOG-LIGHT-right_W0QQitemZ300224784970QQihZ020QQcategoryZ10372QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Disse tenkte du på.. men altså det står jo For right handed Driving altså For engelskmen.. har det ingenting og si passer de like godt til min fanger liksom..

 

 

der er rette lyktene ja, men er det ikke bare 1 lykt han selger?:)

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår