octaviaRS Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 den er pen den bilen din assa, det skal du ha... :D Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 den er pen den bilen din assa, det skal du ha... :D Hei! vi har akkuratt kjøpt en octavia RS selv, men sedan tdi. hvordan fungerer din med åpen filter? utrolig fin bil du har!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octaviaRS Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Hei! vi har akkuratt kjøpt en octavia RS selv, men sedan tdi. hvordan fungerer din med åpen filter? utrolig fin bil du har!:) hei. det funket bra til å begynne med, men så begynte den å fuske. så jeg tok det av med en gang. men lyden ble ganske rå. hvilken farge har du kjøpt??? Lasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 hei. det funket bra til å begynne med, men så begynte den å fuske. så jeg tok det av med en gang. men lyden ble ganske rå. hvilken farge har du kjøpt??? Lasse det gjorde det ja. kjedelig, skulle fått litt mer lyd ut av den :) den er helt svart.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Fyy flate.. Skulle gjærne hatt litt mere penger jeg og nå ser jeg :D Så hadde jeg kjøpt en likedan.. Utrolig pen bil :) Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octaviaRS Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 det gjorde det ja. kjedelig, skulle fått litt mer lyd ut av den :) den er helt svart.:) kult. jeg så en svart sedan her om dagen. den var kul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Alle med RS emblem bakpå er kule ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octaviaRS Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 http://www.eventfotografen.no/photo_2185201.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 flott bil du har. syntes vi burde ta ett treff snart igjen jeg da. blir jo flere og flere skodar her nå og da syntes jeg det høres bra ut å bli litt bedre venner og møte dere i live Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Veldig bra bilder Mr. :D Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chaugen Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Heisann! :) Dæven! råfin RS du har! dette er et pent karosseri, meget senket og 20" er jo dømt til å bli bra! ;) Åssen laster man ned bilder hit på forumet? Vennlig hilsen chaugen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 OctaviaRS..Var du en liten tur innom jessheim igår?,på industri feltet.Der hvor Skoda/VAG ligger?,mener jeg så en helt lik bil som din..Uansett,så var den fin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 kult. jeg så en svart sedan her om dagen. den var kul. :) men hvor kjøpte du senkesettet og sånt? bilen er jo ganske stiv orginalt, hvordan syntes du den er å kjøre når den er såå senka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octaviaRS Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 :) men hvor kjøpte du senkesettet og sånt? bilen er jo ganske stiv orginalt, hvordan syntes du den er å kjøre når den er såå senka? kjøpte senkesettet hos brakes. gamle be4you. den er ganske overaskende bra å kjøre nå. ja, den er ganske stiv, men hva gjør man ikke for kjønnheten. he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg