hyys84 Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Jeg gikk til det drastiske tiltaket og kjøpte dørlommer med plass til høytaler i. (Dem kosta forresten 500,- inkl. frakt fra Tyskland hos Møller- som utdanker prisen til en annen ofte linket bedrift, med sine 2000,- + frakt) Nå skal jeg montere lommene. Jeg hadde igår av dørtrekket og dørlommen. Når jeg tok av dørlommen, var det ikke noe hull bak lommen til høytaleren. Spørsmålet er derfor om jeg må skjære et hull til høytaleren i dørtrekket, eller om det holder å bare ha den i dørlommen. Det var nemlig gjort plass til en høytaler i dempestoffet bak dørtrekket. Håper på svar :) -hyys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Ingen som har en formening? Klovnster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Du har ingen bilder av lommene og trekket ditt da? :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Nesj! Gjorde en kjempebommert! Kjøpte dørlommer fra Møller. Dem passte ikke litt! Tror jeg mangla en god del deler. Men med litt MDF-plater og litt liming, skruing og bruk av dørtrekket, klarte jeg faktisk å få høytaleren til å henge ganske godt og det ble bra lyd. Case solved! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 du må nok åpne helt ut til døra gitt.. kassa inni lomma er altfor liten :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg