dexter_cf Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Hei allihopes.. Henta meg en '97 1.3 TERRA gått 97.000km her om dagen, med døøødens pene sortlakkerte stålfelger.. Mitt spørsmål er da videre hva slags inpress det er på felgene på de her bilene.. Forsøkte meg med noen 205/45/16 sett som jeg hadde liggende, men de subba i hjulbuekanten med siden av dekket, så antar at det er pga inpresset at felgen sitter lengre "ut" en den skal.. Noen som kan oppklare greiene? Eventuelt vet om noen "kompis-pris" felger i nærheten av drammen/kongsberg.. ? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Og om noen kanskje har greie på å få fatt i en sportsgrill eventuelt en annen type en den "hullete" greia som står på originalt? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Er ikke helt sikker på om det er slik med denne, men veldig mange Toyota har ET35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Er det ikke mere sjanse for hjelp her på denna type bil altså? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 4 Life Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Boring: 4X100 Nav: Ø 54,1 Et: 38 Siter '98 Toyota Corolla 1,6 Luna '92 Vw Golf cl - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Takker! Greie på om det finnes noen webshops med fangere/griller ogsånt til denna bilen? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Takker! Greie på om det finnes noen webshops med fangere/griller ogsånt til denna bilen? hei gå inn på bsbildeler.no Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg