Gå til innhold

Golf MK1 karmann cab 1989 mod.

Ranger emnet


Spaniolen

Anbefalte innlegg

Nei, den passer ikke hverken med eller uten modifikasjoner. (joda, passer nok med modifikasjoner med det vil jo se helt balle ut)

 

ok... jeg syntes det så ganske stilig ut faktisk... derfor jeg lurte ;)

Golf MK1 Karmann Cab

Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB

Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2

Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Da har jeg bestemt meg får å selge denne bilen når jeg har fått fixet hjullageret på høyre side framme...

 

noen som er interesserte? send meg en pm... evt. sms/mail

45488666/spaniolen@spaniolen.com

Golf MK1 Karmann Cab

Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB

Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2

Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Hei igjen ppl... det er noen små ting jeg lurer på ang. motoren som står i caben min... dette er en 98hesters... er det slik at den er nedtrimmet fra en gti motor? evt hvordan får jeg frigjort de resterende hestene?

someone who can help me?

 

takk på forhånd :D

Golf MK1 Karmann Cab

Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB

Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2

Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen ppl... det er noen små ting jeg lurer på ang. motoren som står i caben min... dette er en 98hesters... er det slik at den er nedtrimmet fra en gti motor? evt hvordan får jeg frigjort de resterende hestene?

someone who can help me?

 

takk på forhånd :D

 

er det ke.jet system eller elektronisk digifant?

isåfall om det er ke.jet så kan du bytte kam og k.jet fra gti for å få noe bedre ytelse.

 

ke.jet har "hjerne" og k.jet er fullt mekanisk. dvs du kan rive ut ledninger tilhørende ;)

 

men ha alle delene du trenger tilgjengelig før du begynner.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ke.jet system eller elektronisk digifant?

isåfall om det er ke.jet så kan du bytte kam og k.jet fra gti for å få noe bedre ytelse.

 

ke.jet har "hjerne" og k.jet er fullt mekanisk. dvs du kan rive ut ledninger tilhørende ;)

 

men ha alle delene du trenger tilgjengelig før du begynner.

 

ok. jeg tor det er mekanisk insprøytning på denne... Men står det noen plass i motorrommet om det er ke.jet, k.jet eller digifant? eller noe i det heletatt?

Endret av Spaniolen

Golf MK1 Karmann Cab

Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB

Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2

Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hei igjen ppl... det er noen små ting jeg lurer på ang. motoren som står i caben min... dette er en 98hesters... er det slik at den er nedtrimmet fra en gti motor? evt hvordan får jeg frigjort de resterende hestene?

someone who can help me?

 

takk på forhånd :D

 

Ved å bytte stempler.

Disse stemplene i 2H motoren er det dreid ut en god del av for å få lavere kompresjon.

Det er også forskjell på kammen.

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår