Spaniolen Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Nei, den passer ikke hverken med eller uten modifikasjoner. (joda, passer nok med modifikasjoner med det vil jo se helt balle ut) ok... jeg syntes det så ganske stilig ut faktisk... derfor jeg lurte ;) Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 ok... jeg syntes det så ganske stilig ut faktisk... derfor jeg lurte ;) Mulig du har rett, så jo ikke så ille ut det her... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Mulig du har rett, så jo ikke så ille ut det her... det var akuratt den jeg så jeg også:D Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Da har jeg bestemt meg får å selge denne bilen når jeg har fått fixet hjullageret på høyre side framme... noen som er interesserte? send meg en pm... evt. sms/mail 45488666/spaniolen@spaniolen.com Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 jeghar denne fortsatt til salgs om noen er interessert, evt. bytte i noe med tak. alt av interesse! mangler fortsatt å få fixe hjullageret. har sått ubrukt siden oktober... Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 har bestemt meg for å beholde golfen å fixe den selv i stedet ;) har funnet noen som selger cab til golfen på autodb til en rimelig penge, så det blir bytte etterhvert her :D Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Hei igjen ppl... det er noen små ting jeg lurer på ang. motoren som står i caben min... dette er en 98hesters... er det slik at den er nedtrimmet fra en gti motor? evt hvordan får jeg frigjort de resterende hestene? someone who can help me? takk på forhånd :D Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 *bump* Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Hei igjen ppl... det er noen små ting jeg lurer på ang. motoren som står i caben min... dette er en 98hesters... er det slik at den er nedtrimmet fra en gti motor? evt hvordan får jeg frigjort de resterende hestene?someone who can help me? takk på forhånd :D er det ke.jet system eller elektronisk digifant? isåfall om det er ke.jet så kan du bytte kam og k.jet fra gti for å få noe bedre ytelse. ke.jet har "hjerne" og k.jet er fullt mekanisk. dvs du kan rive ut ledninger tilhørende ;) men ha alle delene du trenger tilgjengelig før du begynner. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 (endret) er det ke.jet system eller elektronisk digifant?isåfall om det er ke.jet så kan du bytte kam og k.jet fra gti for å få noe bedre ytelse. ke.jet har "hjerne" og k.jet er fullt mekanisk. dvs du kan rive ut ledninger tilhørende ;) men ha alle delene du trenger tilgjengelig før du begynner. ok. jeg tor det er mekanisk insprøytning på denne... Men står det noen plass i motorrommet om det er ke.jet, k.jet eller digifant? eller noe i det heletatt? Endret Februar 18, 2009 av Spaniolen Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Passer hjullager i fra golf 2 over på golf 1? altså framme? har ett nytt 2er golf hjullager liggende :) takk takk :) Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Hei igjen ppl... det er noen små ting jeg lurer på ang. motoren som står i caben min... dette er en 98hesters... er det slik at den er nedtrimmet fra en gti motor? evt hvordan får jeg frigjort de resterende hestene?someone who can help me? takk på forhånd :D Ved å bytte stempler. Disse stemplene i 2H motoren er det dreid ut en god del av for å få lavere kompresjon. Det er også forskjell på kammen. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Passer hjullager i fra golf 2 over på golf 1? altså framme? har ett nytt 2er golf hjullager liggende :)takk takk :) Det er jeg ganske sikker på at det ikke gjør. Tror de er noen mm større på 2'ern. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 ok. det var synd :p Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg