Spaniolen Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 (endret) Hei, jeg har da per i dag kjøpt meg en mk1 karmann cab, noe som passer perfekt til sommeren. har da ett spørsmål. motoren som står i denne er per i dag, en 8v gti motor, og han som hadde den før meg, sier at denne ble eugodkjent med denne motoren sist gang, men i vognkortet så står det at det er en vanlig 90hk motor. må bilen godkjennes med ny motor eller stemmer det den tidligere eieren sa? Endret Februar 7, 2009 av Spaniolen bilen selges ikke likevel. Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 cabriolet kom med flere varianter av motorer hvorav iallefall 2 av de er like utseendemessig som gti motoren, men dog kun yter rundt 90hk.. dvs at sansynligvis er motoren orginal ;) skal du inn og godkjenne en ombygging så er 16v veien å gå ;) så ut til å være en pen bil dette. mvh RA Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Tør vedde på at det er en 2H motor som sitter i denne, altså den med 98 HK. Det er en nedtrimma GTimotor. Årsmodellen tilsier i hvertfall at det er denne motoren om det står 1.8 i vognkortet. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 ok... det skal være 112 hk, iforhold til hva bilforhandleren sa. det ble bytta motor en gang i tida på denne bilen. kjempe fin bil dette ja;) Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 ok... det skal være 112 hk, iforhold til hva bilforhandleren sa. det ble bytta motor en gang i tida på denne bilen. kjempe fin bil dette ja;) Det er jo bare å se på motorkoden på blokka det, står det 2H er 98 hk, og er det 112 hk så står det DX Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Det er jo bare å se på motorkoden på blokka det, står det 2H er 98 hk, og er det 112 hk så står det DX Da vet jeg det ;) hvor finner jeg denne koden på blokka foresten? Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 ingen som vet? Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 da har jeg fått tatt noen nye bilder av bilen min ;) hope u like ;) komentarer mottas med glede ;) Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Koden mener jeg står på venstre side av blokka,altså den siden man ser når man ser ned i motorrommet.(skyt meg hvis det er galt) Meget pen mk1 cab:) Få opp flere bilder da,av intriør,motorrom osv. Er på Stjørdal hver dag,men har ikke sett denne enda.. Noen planer for den eller skal den være orginal og pen?;) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Koden mener jeg står på venstre side av blokka,altså den siden man ser når man ser ned i motorrommet.(skyt meg hvis det er galt) Meget pen mk1 cab:) Få opp flere bilder da,av intriør,motorrom osv. Er på Stjørdal hver dag,men har ikke sett denne enda.. Noen planer for den eller skal den være orginal og pen?;) oki;) skal få opp flere bilder etterhvert:) pleier å stå nede i kjelleren på torgkvartalet eller ut ved torget mens jeg er på jobb. planene for denne er å bytte cab... den skal være svart. i tilleg så har den begynt å lekke fra cabben.. så har brukt litt gaffa teip midlertidig... men funka dårlig.. bilen skal forbli original som jeg vet nå. får se hva tiden bringer. tips om billig måte å fixe ny cab på mottas med takk... evt, om noen har en svart cab til overs som er tett så blir jeg overlykkelig :) Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Søkte i forumet her,og fant denne: http://www.bilforumet.no/golf-i/105896-priser-p-kalesj.html Håper den kan være til hjelp.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Søkte i forumet her,og fant denne: http://www.bilforumet.no/golf-i/105896-priser-p-kalesj.html Håper den kan være til hjelp.. takker og bukker ;=) Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leken90cab Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 for deg som bor på stjørdal, så kan jeg anbefale one stop shop i østersund. var der for tre uker siden og byttet tak på min. men de fleste priser du ser her på forumet er drømmepriser.. du må nok regne med å måtte ut med alt fra 8-12k (ferdig montert) avhengig av kvalitet. Siter 98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 noen som vet om jetta 2 front passer over pågolfen min? uten noen modifikasjoner? Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 noen som vet om jetta 2 front passer over pågolfen min? uten noen modifikasjoner? Nei, den passer ikke hverken med eller uten modifikasjoner. (joda, passer nok med modifikasjoner med det vil jo se helt balle ut) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg